حسین سبزواری رئیس هیئت اجرایی چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان اردکان:

۲ هزار و ۵۰۰ نفر کار برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در اردکان را بر عهده دارند

فرماندار اردکان یزد گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ نفر به‌عنوان عوامل اجرایی در امر برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان همکاری می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان، حسین سبزواری افزود: برای تسهیل اخذ رأی از شهروندان ۷۲ شعبه اخذ رأی شامل ۶۷ شعبه ثابت، چهار شعبه سیار شهری و یک شعبه سیار روستایی و همچنین در بخش عقدا ۱۱ شعبه اخذ رأی و در بخش خرانق ۱۰ شعبه در نظر گرفته‌شده است.

وی به اهمیت برگزاری انتخابات پرشور در شهرستان اشاره و آن را یک تکلیف انقلابی ذکر و ادامه داد: برگزاری انتخابات و عدم جانب‌داری از یک کاندیدای مشخص مانند انتخابات گذشته باید به‌عنوان یک تکلیف انقلابی سرلوحه متولیان امر باشد.

این مسئول بابیان اینکه مثل دوره‌های قبل انتخابات را با چهار راهبرد امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت حداکثری دنبال می‌کنیم تصریح کرد: تبیین دستاوردهای نظام اسلامی و دولت می‌تواند باعث اعتماد افزایی و امیدبخشی در جامعه شود.
بیشتر بخوانید

  
سبزواری گفت: افزایش مشارکت مردم در انتخابات نشان از اعتماد آن‌ها به خدمتگزاران نظام است و اتحاد و همگرایی ایرانیان نیز از اهمیت والایی برخوردار است.

فرماندار اردکان با گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله رئیسی و همراهان شهیدش افزود: از خصوصیات شخصیت آیت‌الله رئیسی می‌توان به اخلاق‌مداری، ولایتمداری، ولایت‌پذیری، مجاهدت و اخلاص اشاره کرد که می‌تواند الگویی برای دیگران باشد.