ستاد یادواره شهدای شهرستان اردکان در حوزه علمیه تشکیل جلسه داد

     به گزارش روز سه شنبه  روابط عمومی فرمانداری،ستاد یادواره شهدای شهرستان اردکان بمنظور هماهنگی و برنامه ریزی برای برگزاری یادواره شهدای طلاب و روحانی در محل حوزه علمیه امام صادق اردکان تشکیل جلسه داد.

     در این جلسه که با حضور امام جمعه ،فرماندار ،فرمانده ناحیه مقاومت  و نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان و جمعی از مسئولین ادارات و ارگانهای شهرستان اردکان برگزار شد؛راهکارهای اجرای هرچه با شکوهتر این مراسم مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .

     "حجت الاسلام دیداری "امام جمعه اردکان با این بیان که شهیدان حق بزرگی به گردن جامعه ما دارند لزوم بزرگداشت یادو خاطره شهیدان را متذکر گردید و افزود :اگر یادو نام شهدای بزرگ ما در بین فضای غبار آلود مادیات دنیایی خدای ناکرده گم شود و ما فراموش کنیم در مسیر انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیون چه کسانی هستیم راه و هدف اصلی فراموش می شود و سرنوشت ما تغییر خواهد کرد .

     وی افزود :گرامی داشت یاد شهیدان جز فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی ماست و ریشه در باورهای عاشورایی دارد به همین خاطر همه بخشهای جامعه باید خود را در برگزاری یادواره هابرای شهیدان سهیم بدانند .

     فرماندار اردکان نیز در این جلسه یکی از وظایف بزرگ خدمتگزاران به نظام اسلامی را ادای دین شهیدان دانست و افزود :شهدای ما مقام و رتبه بزرگی در نزد خدا و بندگانش دارند و در این میان شهدای طلاب و روحانی بعنوان شهیدان شاخص در اجتماع مطرح بوده و بایستی بزرگداشتی در خور شان و منزلت والای این راهیان آسمانی برگزار شود .

     گفتنی است یادواره 28شهید طلبه و روحانی شهرستان روز 5خرداد در محل حوزه علمیه امام صادق اردکان برگزار خواهد شد .