با حضور مدیرکل امور اجتماعی استانداری برگزار شد

مسئولین سازمانهای مردم نهاد اردکان مشکلاتشان را با مدیر کل امور اجتماعی استانداری در میان گذاشتند .
به گزارش روابط عمومی فرمانداری عصر روز گذشته جمعی از مسئولین سازمانهای مردم نهاد، انجمنها و تشکلهای مذهبی ،انجمنهای هنری و فرهنگی ،کانونهای فرهنگی بسیچ و مساجد در گردهمایی که با حضوربخشدار مرکزی اردکان ومدیر کل امور اجتماعی استانداری برگزار شد؛به بیان مشکلات و مسائل خود در حوزه های مختلف فعالیت پرداختند .
مدیر کل امور اجتماعی استانداری یزد در این نشست با اشاره به رویکرد فرهنگی دولت دهم خواستار توجه جدی سمنها به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص صرف بودجه های فرهنگی در راستای تولید فرهنگی گردید .
"عبدالحمید قائم محمدی"از ایجاد شبکه شهرستانی سازمانهای مردم نهاد برای ارتباط بیشتر بین بخشی سمنها خبر داد و گفت :ایجاد این شبکه می تواند با هدف همکاری و هم اندیشی بیشتر اعضای سمنها در راستای تبادل تجربیات و توانمندسازی تشکلها گام بردارد.
وی همچنین در خصوص فعالیت سازمانهای مردم نهاد گفت :سمنها در خط مقدم فرهنگسازی جامعه قرار دارند و باید با مد نظر قرار دادن این اصل بعنوان سر منشا فعالیتهای فرهنگی برنامه ریزی کنند.
در این جلسه بخشدار مرکزی اردکان نیز با ذکر پیشنهاداتی در زمینه برگزاری دوره های آموزشی با رویکرد کارگاهی ،لحاظ نمودن اصل خلاقیت با توجه به جوان بودن مجموعه سمنها وبکارگیری ظرافتهای خاص در اجرای برنامه ها را مورد تاکید قرار داد .
"کمال حلوایی "با اشاره به اینکه سازمانهای مردم نهاد برآمده از بطن اجتماع بوده ودر عضو گیری از محدودیتهای کمتری برخوردار می باشند افزود :بسیاری از مشکلات و ناهنجاریهای اجتماعی را می توان از طریق ظرفیت سمنها مرتفع نمودن که لازمه تحقق این امر ارتباط گسترده این سازمانها با بدنه دولت و ادارت دولتی است .
در این گردهمایی همچنین توسط" طالبی "معاون مدیر کل امور اجتماعی محورهای 10گانه فعالیت سمنها تبیین و تشریح گردید .