گامی دیگر به سمت شهر الکترونیک

به گزارش روابط عمومی فرمانداری در مراسمی با حضور فرماندار ،نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی ،سرپرست شهرداری و تنی چند از مسئولین شهرستان کلنگ مجموعه پیشگامان کویر در خیابان صدر آباد این شهرستان به زمین خورد .
فرماندار اردکان احداث این مکان را پس از تشکیل کمیته تخصصی شهر الکترونیک که با حضور کارشناسان itادارات در ماه گذشته برگزار شد دومین گام بسمت تحقق اهداف دولت برای ایجاد شهر الکترونیک دانست و افزود :درصورت همت تمامی مسئولین و مردم شهرستان اردکان می تواند بعنوان یکی از مناطق پایلوت در زمینه شهر الکترونیک نقش ایفا کند .
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات دولت خدمتگزار در زمینه فن آوری اطلاعات و شهر الکترونیک ،تلاشهای مجموعه شهرستان خصوصا فرماندار و شهردار را در اجرای برنامه های شهر الکترونیک قابل تقدیر دانست .
"محمد رضا تابش"ایجاد شهر الکترونیک را یکی از محوری ترین کارها در اجرای روند برنامه توسعه پنجم دانست و گفت برای تحقق این امر باید فعل خواستن را صرف کنیم و باتلاش و جدیت موانع را از پیش روی خود برداریم .
وی همچنین ضمن ابراز خرسندی و رضایت از برنامه های شرکت پیشگامان کویر در استان یزد و شهرستان اردکان در زمینه پایین بودن سرعت اینترنت در اردکان گلایه کرد و همچنین خواستار ارائه برنامه زمانبندی توسط پیمانکار پروژه ساختمان شرکت برای احداث شد .
به گفته "حسین محمودیان "عضور هیات مدیره این شرکت در اردکان این ساختمان در زمینی به مساحت 440متر مربع در زیربنای کل 2400متر مربع در قالب 6طبقه شامل بانک الکترونیک ،تالار بورس ،سالن کنفرانس ،باند هلی کوپتر و... که در نوع خود منحصر بفرد می باشد با هزینه ای بالغ بر 3میلیار تومان تا 12ماه آینده ساخته و به بهره برداری خواهد رسید .