گام به گام به سمت توسعه و عمران

     به گزارش روابط عمومی فرمانداری روز پنجشنبه در مراسمی با حضور امام جمعه ،فرماندار ،رییس دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از خیرین شهرستان کلنگ مجموعه ورزشی خیری در محل دانشگاه آزاد اسلامی اردکان به زمین خورد .

     "حجت الاسلام حسینی "امام جمعه اردکان در این مراسم به توسعه فضاهای دانشگاهی تاکید ورزید و گفت :حوزه و دانشگاه در عصر ما نماد علم وتربیت و دانش در سطوح عالی محسوب می شود و هرچه قدر این مجموعه ها تقویت شود و توسعه پیدا کندبه نفع پیشرفت علمی شهرستان ماست.

     وی همچنین با اشاره به پیشینه بلند علمی این منطقه و حضور علما و فرهیختگان در این خطه خواستار تمرکز نیات خیری به سمت توسعه فضاهای دانشگاهی گردید و ضمن تشکر از خیرینی که از بخش حمل و نقل استان و شهرستان در احداث این سالن سهیم خواهند شد گفت :انشاالله این فضای ورزشی مسبب ایجاد روحیه نشاط و جسم سالم در جوانان ما خواهد شد و از این طریق رشد بیشتر علمی را هم شاهدخواهیم بود . 

     فرماندار اردکان نیز با شرکت در مراسم کلنگ زنی به اهمیت مقوله ورزش خصوصا در محیطهای دانشگاهی اشاره کرد و گفت :مقام معظم رهبری همواره سه مقوله تحصیل ،تهذیب و ورزش را بصورت توامان از جوانان خواسته اند ورشد این سه مقوله جامعه جوان سالم را ایجاد و تربیت خواهد نمود .

     کمالی همچنین از نیت خیربانیان ساخت این سالن ورزشی که از مجموعه حمل و نقل بخش خصوصی این زحمت را تقبل کرده اند تقدیر نمود .

گفتنی است سالن مذکور با وسعت 2400متر مربع با اعتباری بالغ بر 450میلیون تومان در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردکان ساخته خواهد شد .به گفته رییس دانشگاه برای شروع عملیات اجرایی و آغاز به ساخت این مجموعه مبلغ 100میلیون تومان هزینه خواهد شد .