با حضور فرماندار ،امام جمعه ،نماینده مجلس و مدیر کل کار و امور اجتماعی استان

     به گزارش روابط عمومی فرمانداری ،پایان هفته گذشته کلنگ احداث استخر سر پوشیده کارگران شهرستان اردکان در محل مجتمع ورزشی کارگران با حضور فرماندار ،امام جمعه ،نماینده مجلس ،مدیرکل کار و امور اجتماعی استان ، رییس اداره کار اردکان و جمعی از مسئولین ادارت این شهرستان به زمین خورد .
     مدیر کل کار و امور اجتماعی استان درمراسم کلنگ زنی این پروژه ورزشی گفت :این پروژه ازمصوبات دور دوم سفر ریاست محترم جمهور به استان یزد می باشد که در مجموع یک میلیارد ودویست میلیون تومان اعتبار نیاز دارد و برای آغاز عملیات اجرایی مبلغ 300میلیون تومان دریافت و بقیه پس از پیشرفت کار در اختیار پروژه قرار خواهد گرفت .
     صفوی افزود :توسعه فضاهای ورزشی و توجه ویژه به ورزش کارگران از رسالتهای جدی این اداره است چرا که ورزش سلامتی جسم و روح را دنبال می کند و این مهم برای کارگران علاوه برایجاد علاقه و انگیزه افزایش بازدهی و توان کاری را بدنبال خواهد داشت و درنهایت ارتقا وضعیت اقتصادی خانوار و جامعه را منتج خواهد شد .
     به گفته" تقی نژاد "رییس اداره کار شهرستان اردکان این استخر در زمینی به وسعت 2030متر مربع شامل استخر، ساختمان الحاقی و موتور خانه احداث خواهد شد.
     وی ابراز امیدواری کرد در صورت تامین اعتبار در سال 91این استخر سر پوشیده به بهره برداری برسد .