بهروز شهابی‌زاد فرماندار اردکان در پیامی ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم در انتخابات دوم اسفند، کسب رأی اعتماد مردم توسط 'محمدرضا دشتی اردکانی' منتخب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اردکان را تبریک گفت.
 
متن این پیام بدین شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
خداوند بزرگ را شاکریم که بار دیگر مردم شریف شهرستان اردکان، هم‌گام و یک‌صدا با مردم عزیز سراسر کشور با حضور حماسی و دشمن‌شکن خود، برگ زرین دیگری بر افتخارات این نظام افزودند.
 
انتخابات ۲ اسفند ۹۸، حماسه‌ای عظیم، حضوری باصلابت و پیام عمیق مردم به بدخواهان و بداندیشان این انقلاب و تجدید بیعتی دوباره با امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و شهدای سربلند این سرزمین بود.
 
این‌جانب خلق این حماسه عظیم را به مردم شریف و نجیب استان یزد و شهرستان اردکان و منتخب مردم شهرستان اردکان جناب آقای دکتر محمدرضا دشتی اردکانی تبریک عرض نموده و امیدوارم در انجام وظایف نمایندگی خود و خدمت‌گزاری به مردم شریف شهرستان موفق و پیروز باشند.
 
بی‌شک مشارکت بالا و رأی اعتماد مردم به منتخب خود موجب خواهد شد تا نماینده جدید مردم شریف اردکان با صلابت و اقتدار در عرصه قانون‌گذاری قدم بگذارد.
 
این‌جانب ضمن تبریک مجدد به مردم شریف اردکان و نماینده منتخب مردم اردکان، جناب آقای دکتر دشتی اردکانی و آرزوی تداوم توفیق در خدمت بیشتر و بهتر به مردم از همه کاندیداهای محترم و عزیز دیگر در این حوزه انتخابیه که باعث رونق و گرمی انتخابات شده و نیز دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات اعم از هیئت‌های محترم اجرایی، نظارت و بازرسی، بخشداران و همکاران محترم آن‌ها، نیروهای امنیتی، قضایی، نظامی و انتظامی که در برقراری نظم و امنیت و آرامش در برگزاری انتخابات تلاش نمودند صمیمانه سپاس‌گزاری می‌نمایم.
 
بر خود لازم می‌دانم از تلاش‌های ۲۰ ساله جناب آقای دکتر محمدرضا تابش در قامت نماینده سخت‌کوش مردم شریف اردکان و خدمات بسیارشان قدردانی و برای ایشان آرزوی سلامت و طول عمر نمایم.
 
همچنین بر خود فرض می‌دانم تقدیر ویژه خود را از ستادهای انتخاباتی و هواداران کاندیداها و اصحاب رسانه شهرستان که مجدانه و جهادگونه تلاش نمودند؛ اعلام نمایم.
 
تداوم توفیقات همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی را از خداوند منان خواهانم.
 
بهروز شهابی‌زاد
فرماندار و رئیس هیئت‌اجرایی انتخابات شهرستان اردکان