اخباری از کشفیات اخیر

     به گزارش روابط عمومی فرمانداری ،به نقل از فرمانده نیروی انتظامی شهرستان، اواخر هفته گذشته یک تریلی حامل 22تن برنج خارجی قاچاق توسط مامورین نیروی انتظامی اردکان توقیف شد .
     "سرهنگ افشاری "در گفتگو با روابط عمومی فرمانداری با اعلام این خبر گفت :این تریلی قصد انتقال محموله قاچاق از استانهای جنوبی به شمال کشور را داشته است که با تلاش و تدبیر مامورین نیروی اردکان شناسایی و متوقف گردیده است؛که در این زمینه 2نفرمجرم دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده اند .
     وی افزود در سه ماهه گذشته تعداد 100قطعه تجهیزات دریافت از ماهواره ،514بسته انواع داروهای توان افزا ،2دستگاه موتور سیکلت سی آرام قاچاق و تعداد 1قبضه سلاح جنگی کلاشینکف توسط پلیس اردکان کشف ومتخلفین در این راستا دستگیر شده اند .
     فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اردکان همچنین از دستگیری 2نفر زن ویک نفر مرد سارق از تبعه غیر مجاز کشور افغانستان خبر داد و گفت :این افراد روز چهارشنبه هفته گذشته در حال فروش جواهر آلات مسروقه از منازل اردکان توسط مامورین قانون به دام افتاده و دستگیر شدند.
     افشاری با تقدیر از حسن توجه مردم نسبت به رعایت مسائل امنیتی گفت :پلیس تمام تلاش خود را در زمینه برخورد با متخلفین بکار گرفته است و برای انجام وظیفه خود به نحو احسن از هیچ کوششی فرو گذار نخواهد کرد .