بمناسبت هفته کاهش بلایای طبیعی

     پایگاه امداد جاده ای شهدای امدادگر شهرستان اردکان با حضور نماینده مردم اردکان در مجلس ،فرماندار اردکان ،مدیر کل بحران استان و مدیر عامل جمعیت هلال احمر یزد به بهره برداری رسد

     به گزارش روابط عمومی فرمانداری ،روز چهارشنبه بمناسبت دومین روز هفته کاهش بلایای طبیعی با حضور مدیر کل مدیریت بحران ،رییس هلال احمر استان ،فرماندار اردکان و نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی ساختمان امداد جاده ای شهدای امدادگر اردکان واقع در جنب امامزاده سید نور الدین احمد به بهره برداری رسید .

     این پروژه با هزینه ای بالغ بر 135میلیون تومان از اعتبارات هلال احمر و حوادث استان در زمینی به عرصه 4200متر مربع و زیر بنای 220متر مربع ساخته ،تجهیز و مورد بهره برداری قرار گرفته است .

     بازدید از ایستگاه شماره 2آتش نشانی اردکان و مخزن 10هزار متر مکعبی ذخیره آب شرب شهرستان از دیگر برنامه های مسئولین حوادث استان و شهرستان اردکان در روز گذشته بود .

     فرماندار اردکان در این بازدیدها معظل آب شرب را بدلیل وضعیت خاص شهرستان اردکان بویژه در فصول گرم سال از مهمترین بحرانهای این منطقه عنوان نمود وخواستار تامین اعتبار و مساعدت بیشتر مسئولین استان برای تکمیل پروژه مخزن جدید اردکان گردید .

     نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تقدیر از زحمات مسئولین حوادث استان با اشاره به حجم بالای ترافیک وسائط نقلیه در محور اردکان نایین و بروز حوادث و تصادفات در این جاده و کمبود امکانات در کانکس استقرار قبلی ،احداث ساختمان جدید را در راستای کاهش حوادث و سوانح این محور مفیدارزیابی نمود.