جدیدی اردکانی در پیام تبریک روز پاسدار و جانباز:
علیرضا جدیدی اردکانی در پیامی فرارسیدن اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز را به این دو قشر شریف و کم‌ادعای میهن اسلامی تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان متن این پیام بدین شرح است:
 
به نام حق
پاسداران و جانبازان، الگوهای کم‌نظیر مقاومت و ایثار هستند و به همین سبب پاسدار و جانباز دو واژه مقدس و قابل احترام در فرهنگ ایرانی، اسلامی ما قلمداد می‌شود. در واقع، پاسداری از ارزش‌ها و جانبازی در راه آرمان‌ها و اهداف عالیه، نیاز به ازخودگذشتگی و گذر از بسیاری از خواسته‌های انسانی است و تاریخ پرافتخار ما به‌ویژه پس از انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی از این دست جانبازی‌ها و پاسداری‌ها را بسیار به خود دیده است.
 
حلول ماه شعبان و اعیاد شعبانیه به‌ویژه میلاد مسرور و مبارک حضرت امام‌حسین (ع) و حضرت عباس (ع) که به‌حق و درستی به نام‌های 'پاسدار' و 'جانباز' مزین شده؛ فرصتی است تا قدردان زحمات و ایثارهای این دو قشر شریف و کم‌ادعای میهن عزیزمان باشیم.
 
این‌جانب این مناسبت‌های مهم را به همه پاسداران و جانبازان سرافراز میهن‌مان به‌ویژه اردکان تبریک گفته و طول عمر باعزت و سرافرازی و سربلندی در تمام شئون زندگی را برایشان از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نمایم.
 
توفیق رفیق راه‌تان و راه‌تان پردوام.
 
علیرضا جدیدی اردکانی
سرپرست فرمانداری شهرستان اردکان