مدیر کل مالیاتی استان در مراسم تودیع و معارفه روسای دارایی اردکان :

به گزارش روابط عمومی فرمانداری "سید رضا نوربخش"این مطلب را در جلسه روز شنبه که بمنظور تودیع و معارفه روسای دارایی اردکان در محل فرمانداری برگزار شدبیان کرد و افزود :با توجه به حجم بالای مودیان مالیاتی در این شهرستان و فرهنگ مالیاتی مردم اردکان ارتقا تعداد این واحدها بمنظور تقسیم کار بیشتر و رفاه حال شهروندان صورت گرفته است .
مدیر کل دارایی استان با اشاره به اینکه 80درصد مودیان مالیاتی کشور ، اصناف هستند به تعامل و همکاری بیشتر بین بخش اصناف و دارایی در استان تاکید ورزید و گفت :در سال جدید از نظرات و پیشنهاداتی که در بخشهای مختلف توسط نمایندگان صنوف ارائه می شود برای ترویج فرهنگ مالیاتی و کمک بیشتر به نوسعه اقتصادی کشور بهره خواهیم گرفت .سپس ادامه داد با پیشنهاد ارائه شده برای در نظر گرفتن افزایش معافیت حقوق در صورت تصویب، معافیت و بخشودگی مالیاتی بیشتری را در بودجه سال 90شاهد خواهیم بود .
وی ضمن تشکر از تلاشهای مدیریت دارایی شهرستان اردکان زحمات "محمد علی حاتمی" رادر طول دوره ریاست و سرپرستی این اداره قابل تقدیر دانسته و"محمد زارع علی آبادی "را بعنوان مدیر جدید معرفی نمود .
فرماندار اردکان نیز در این جلسه مجددا خواستار ارتقا رتبه اداره دارایی شهرستان اردکان از ممیزی کل به معاونت مالیاتی شد و تحقق این مهم را نیازمند عزم جدی مسئولین استان دانست .
"احمد کمالی"با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام سال جهاد اقتصادی ،عملکرد این ارگان را از حساسیت بالایی برخوردار دانسته و گفت :بخشی از موفقیتهای این جبهه در گرو فعالیت صحیح و متمرکز امور مالیاتی در سراسر کشور خواهد بود .
وی همچنین با اهدا لوح تقدیر و قرآن از اهتمام خوب آقای حاتمی در کسوت رییس و سرپرست اداره دارایی تشکر کرد .
گفتنی است محمد زارع علی آبادی رییس جدید این اداره دارای مدرک کارشناسی ارشد و 20سال سابقه فعالیت در عرصه دارایی و امور مالیاتی می باشد .