بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش

     همایش پیاده روی خانوادگی بهمراه قرعه کشی و اهدا 100جایزه متنوع برای شرکت کنندگان
    

     به گزارش روابط عمومی فرمانداری صبح جمعه این هفته مورخ 29مهرماه همایش پیاده روی خانوادگی بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش بهمراه قرعه کشی و اهدا 100جایزه متنوع برای شرکت کنندگان و برندگان مسابقه در شهرستان اردکان برگزار می شود .

     رییس تربیت بدنی شهرستان اردکان هدف از برگزاری این پیاده روی را ترویج فرهنگ ورزشهای همگانی و ایجاد روحیه نشاط و سلامت در مردم دانست و گفت :بگونه ای برنامه ریزی شده است که هدایایی که در این همایش به افراد تعلق می گیرد یا جنبه معنوی داشته باشد نظیر کمک هزینه مشهد مقدس و یا ترویج امر ورزش باشد مثل 12عدد دوچرخه ای که قرار است در این برنامه به برندگان اهدا شود .

     "شرف الدینی "که در جلسه هماهنگی برگزاری همایش پیاده روی در محل اداره تربیت بدنی سخن می گفت افزود :مساعدت شهرداری ،فرمانداری و سایر ادارات و ارگانها به برگزاری این همایش کمک شایانی نموده است و امیدواریم با عنایت بیشتر شاهد برگزاری بهتر و بیشتر این همایشهای ورزشی در سطح شهرستان باشیم.

وی افزود همایش بزرگ پیاده روی شهرستان راس ساعت 7صبح جمعه از محل میدان خاتمی آغاز می شود و پس از طی مسیر مشخص شده در محل پارک شهر به اتمام خواهد رسید .

     گفتنی است بخشهایی از این برنامه توسط شبکه استانی تابان و شبکه سراسری سوم سیما نیز پخش خواهد شد .