با حضور نمایندگان بنیاد علوی

     به گزارش روابط عمومی فرمانداری ،نمایشگاه توزیع هدایای مقام معظم رهبری در خرانق گشایش یافت .

     بخشدار خرانق در نخستین روز از افتتاح این نمایشگاه با تقدیر و سپاس از عنایت مقام معظم رهبری به مردم محروم خرانق گفت :نمایندگان بنیاد علوی حدود 2ماه پیش با حضور در بخش و روستهای اطراف نسبت و به ثبت نام و دریافت مشخصات اهالی بخش اقدام نموده اند و از امروز بمدت 3روز با بازگشایی این نمایشگاه در محل کاروانسرای سنتی خرانق این هدایا در اختیار مردم قرار خواهد گرفت .

     "محمود خواجه سروی "افزود :طرح توزیع هدایای مقام معظم رهبری بصورت دوره ای در تمامی روستاهای محروم کشور به اجرا در می اید و در ادامه فعالیت اعضای بنیاد علوی امسال این عنایت شامل حال شهرستان اردکان و بخش خرانق و عقدا گردیده است که در قالب کمکهایی نظیر کفش ،پیراهن و شلوار و مانتو و چادر به تمامی اهالی روستا اعطا می شود .

     "ابراهیمی "نماینده بنیاد علوی نیز از قدمت 20ساله این طرح در روستاها و بخشهای محروم کشور خبر داد و گفت :کمکهای این طرح در اختیار دانش آموزان قرارمی گیرد که استثنائا بدلیل اینکه جمعیت دانش آموزان در روستاهای بخش خرانق و عقدا پایین است در این دوبخش هدایای در اختیار همه ساکنین روستاها قرار می گیرد .

     وی افزود با اجرای این طرح تعداد 3300نفر در بخش خرانق و 8710نفر در بخش عقدا که قبلا ثبت نام شده و مشخصاتشان اخذ گردیده است از هدایای رهبری بهره می گیرند .

     نماینده بنیاد علوی در خصوصا نوع و کیفیت کالاهایی که به روستاییان اهدا می شود گفت :برای مردها کفش ، پیراهن و شلوار و برای زنان کفش ، چادر و مانتو درنظر گرفته شده است که تمامی این کالاها با کیفیت عالی و دارای کارت ضمانتنامه می باشد .

     گفتنی است توزیع این هدایا در بخش عقدا نیز از روز شنبه آغاز خواهد شد .