در ادامه هماهنگیهای سرشماری نفوس و مسکن حوزه اردکان انجام شد
     در ادامه هماهنگیهای سرشماری نفوس و مسکن حوزه شهرستان اردکان ،معاونین و کارشناسان اجرایی طرح با هدف رایزنی در نشست مشترکی با حضور رییس ستاد گرد هم آمدند .
 
     به گزارش وروابط عمومی فرمانداری ،عصر دیروز در نشست مشترک معاونین و کارشناسان فنی و اجرایی با رییس ستاد سرشماری این شهرستان که در محل دفتر فرماندار برگزار شد هماهنگیهای لازم در زمینه برگزاری کلاسهای مامورین آمار گیری ،مکان برگزاری ،زمان و شیوه آن بعمل امد .
 
     "احمد کمالی "فرماندار اردکان و رییس ستاد اجرایی آمارگیری نفوس و مسکن این شهرستان در خصوص نحوه انتخاب سرگروه ها و بازبینهای حوزه،  توضیحات لازم را ارائه نمود و در خصوص اجرای بموقع برنامه ها طبق زمانبندی موجود تاکید ورزید .
 
     وی درزمینه شیوه تبلیغات و اطلاع رسانی طرح گفت :خوشبختانه اقلام تبلیغاتی از طریق استانداری در اختیار روابط عمومی فرمانداری قرار گرفته است و مقرر شده این اقلام از تاریخ 20مهرماه به مدت 2روز بصورت گسترده در سطح شهرستان خصوصا مساجد ،مدارس ،دانشگاه ها ،بیمارستانها و خانه های بهداشت روستایی ،کلیه ادارات و ارگانها ونقاط پر جمعیت و پر تردد شهر توزیع ودر معرض دید عموم قرار گیرد .
 
     در ادامه "کمال حلوایی "بخشدار مرکزی اردکان و معاون اجرایی طرح سرشماری نفوس ومسکن این شهرستان در گزارشی ضمن تاکید بر توجیه کلیه مامورین به رعایت اخلاق و شئونات اسلامی در حین اجرای طرح افزود :در حال حاضر از کل افراد ثبت نام شده 62نفر به عنوان مامور سرشماری تعیین شده بعلاوه 16نفر در سمت بازبین ،4نفر کارشناس بازبین ،4نفر کارشناس فنی اجرایی و 22نفر راننده در اجرای این طرح همکاری خواهند نمود .
 
     گفتنی است افتتاحیه کلاسهای آموزشی آمار نفوس و مسکن سال 90 روز شنبه در محل کانون شهید مدرس انجام خواهد شد؛یاد آور می شود که این دوره آموزشی بمدت 2هفته باهدف آشنایی مامورین آمارگیر با جزییات طرح برگزار خواهد شد  .