درخاتمه مراسم عزاداری سالروز ارتحال امام خمینی (ره)

     به گزارش روابط عمومی فرمانداری ،نخستین حلقه طرح صالحین بسیجیان پایگاه امام خمینی (ره)صبح امروز در محل نمازخانه فرمانداری شهرستان اردکان همراه با زیارت عاشورا و عزاداری ارتحال امام خمینی (ره) تشکیل شد .
     در این جلسه که باحضور معاون فرماندار و جمعی از کارمندان این اداره تشکیل شد ؛پیرامون ضرورت و اهمیت حلقه های طرح صالحین بحث و گفتگو شد .
     "محمد شاکر"در این خصوص با اشاره به برخی معظلات فرهنگی که امروزه از سوی غرب دامن جوانان ما را می گیرد کلام مقام معظم رهبری درزمینه تقویت حلقه های طرح صالحین بسیج را مد نظر قرار داد و افزود :در رویکرد جدید بسیج این حلقه ها در تمامی اقاشر اجتماعی در مقاطع سنی و جنسی مختلف قابل اجراست و با توجه به دقت و ظرافتی که در اجرای این طرح وجود داردو از محور گفتمانی و پرسش و پاسخ اعضا استفاده می کند می توان آنرا بهترین راه برای برون رفت از معظلات فرهنگی دامنگیر جامعه عنوان کرد .
     معاون فرماندار اردکان در گردهمایی این حلقه صالحین با بیان تاریخچه کوتاهی ازفراز و نشیبهای انقلاب ،نقش امام خمینی را در پیشبرد حرکتهای انقلاب اسلامی چون چراغی پرتو افشان دانست که ادامه این راه نورانی امروز بدون کوتاهترین وقفه و درنگی از سوی ولایت فقیه و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای در حال انجام است .
     وی همچنین رشد و اعتلای امروز اسلام و مسلمین را مرهون حکومت امام خمینی بر قلوب همه دنیا دانست و جنبشهای اخیر بیداری اسلامی را گواه این مدعا گرفت .
     گفتنی است جلسه حلقه طرح صالحین فرمانداری اردکان هر 15روز یکبار در محل نمازخانه فرمانداری با حضور بسیجیان پایگاه امام خمینی حوزه اداری کارگری برگزار می شود .