فرماندار و رئیس هیئت‌اجرایی انتخابات شهرستان اردکان خبر داد:

فرماندار اردکان و رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان اردکان از نام‌نویسی قطعی ۱۶۳ داوطلب در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری و کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان اردکان، هادی مقیمی با اعلام این خبر گفت: تا پایان وقت قانونی ثبت‌نام داوطلبان از سی‌ام اسفند تا سوم فروردین در حوزه‌های انتخابیه شهرهای اردکان، احمدآباد و عقدا به ترتیب ۱۰، ۷ و ۳ نفر و در حوزه روستاهای بخش‌های مرکزی، عقدا و خرانق نیز به ترتیب ۴، ۵۶ و ۴۸ نفر برای انتخابات نام‌نویسی کرده‌اند.

وی با بیان این‌که ثبت‌نام در سراسر کشور در روزهای تعطیل نیز انجام شده است؛ گفت: در روز جمعه  ۷ نفر در حوزه‌های شهری و ۲۸ نفر در حوزه‌های روستایی داوطلب شده‌اند که از این تعداد، ۴ داوطلب در حوزه شهر اردکان و ۳ داوطلب در حوزه شهر عقدا بوده‌اند و در حوزه روستاهای بخش‌های مرکزی، عقدا و خرانق نیز به ترتیب ۵، ۱۵ و ۸ نفر ثبت‌نام نموده‌اند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان اردکان تصریح کرد: در مجموع تعداد داوطلبان در شهرها به ۲۷ نفر و در روستاها به ۱۳۶ نفر رسیده است.

فرماندار اردکان افزود: کار ثبت‌نام از داوطلبان تا ۶ فروردین همه‌روزه از ساعت ۸ تا ۱۶ در فرمانداری و بخشداری‌ها ادامه دارد و به داوطلبان توصیه می‌شود برای سهولت در مراحل ثبت‌نام و تسریع در انجام آن، با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت، پیش‌ثبت‌نام خود را انجام داده و سپس با دریافت کد رهگیری و همراه‌داشتن اصل مدارک مورد نیاز به ستادهای انتخابات مراجعه نمایند.

وی از داوطلبان خواست با توجه احتمال حضور تعداد بیش‌تری از متقاضیان ثبت‌نام، فرآیند نام‌نویسی را به روز آخر موکول نکنند.