معاون فرماندار در حاشیه ستاد دهه فجر عنوان کرد

   به گزارش روابط عمومی فرمانداری معاون فرماندار اردکان پس از اتمام جلسه دیروز ستاد دهه فجردر جمع تعدادی از خبرنگاران با اعلام این خبر گفت:طی هماهنگی بعمل آمده از طریق میراث فرهنگی شهرستان این موزه روز 21بهمن ماه با حضور مسئولین استان و جمعی از کارشناسان موزه و میراث کشور در محل خانه افضلی افتتاح و آغاز بکار خواهد کرد.
   "محمد شاکر "با اشاره به این مطلب که برپایی این موزه با هدف معرفی فرش دستباف شهرستان اردکان بعنوان یک میراث ماندگار به دنیا بسیار حایز اهمیت می باشد؛افزود :این موزه در بخشهای مختلف نمایشگاهی ،کارگاهی وپژوهشی مراحل اجراوبافت فرش دستبافت این شهرستان را به عرضه نمایش وفروش خواهد گذاشت.
   وی با بیان اینکه اجرای این موزه با همت بخش خصوصی انجام خواهد گرفت؛ گفت: محل این موزه با هزینه ای بالغ بر 105میلیون تومان از اعتبارات میراث فرهنگی شهرستان آماده و در اختیار بخش خصوصی قرار گرفته است . 
   معاون فرماندار اردکان  همچنین از افتتاح 10پروژه عمرانی دیگر در بخشهای مختلف آموزشی ،خدماتی و عمرانی در ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت :علاوه براین 10پروژه که بصورت شاخص روز 16بهمن ماه با حضور مسئولین استان به بهره برداری خواهد رسید؛ دهها طرح دیگر در بخشهای مختلف در این ایام آماده افتتاح و بهره بردای بوده که درلیست برنامه های دهه فجر گنجانده شده است .
   گفتنی است افتتاح سامانه نوین گند زدایی آب شرب ،تحویل 42واحد مسکن مددجویی کمیته امداد وآغاز بکار2واحد آموزشی جدید التاسیس از مهمترین این طرح ها می باشد .
   طبق اخبار واصله بهره برداری از 10پروژه عمرانی شاخص شهرستان اردکان روز 16بهمن ماه با حضور "مهندس بابایی" معاون برنامه ریزی استاندار انجام خواهد شد .