با حضور مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد
مراسم معارفه بخشدار خرانق با حضور سرپرست فرمانداری اردکان و مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد برگزار شد.
 
پوردهقان‌اردکان در این نشست با تقدیر از تلاش‌های بخشدار سابق و سرپرست بخشداری، از آشنایی عباس حیدرپور خرانق با منطقه و سابقه حضور وی در بخش به‌عنوان نقاط قوت این انتخاب یادکرد و گفت: تعامل با مردم و مسئولان سرلوحه کار بخشدار جدید قرارگیرد.
 
سرپرست فرمانداری اردکان، اولویت اساسی را برگزاری انتخاباتی پرشور در بخش خرانق عنوان کرد و گفت: تعیین هیئت‌اجرایی انتخابات بخش در روزهای آینده مورد اهتمام جدی قرارگیرد.
 
وی اظهار امیدواری کرد بخشدار جدید ضمن تعامل با شوراهای بخش، برنامه‌ریزی و پی‌گیری حوزه‌های اجرایی و رسیدگی به امور نیمه‌تمام با استفاده از ظرفیت‌های منطقه و شهرستان را با جدیت دنبال کند.
 
مدیرکل سیاسی استانداری یزد نیز در این نشست مسئولیت و فرصت خدمت به مردم را امانتی دانست که باید به بهترین نحو ارج نهاده شود.
 
محمدعلی شاه‌حسینی گفت: عناوین نباید ما را از اصل خدمت به مردم و پیش‌برد خواسته‌های آنان غافل کند.
 
وی افزود: در روزهای آینده، مهم‌ترین اولویت، برگزاری انتخابات در بخش خرانق است و باید با استفاده از تمام امکانات و ظرفیت‌ها، درراستای اعتلای بخش خرانق گام برداشته شود.
 
در پایان این نشست، از زحمات سیدمحمد افخمی‌اردکانی در سمت سرپرست بخشداری خرانق تقدیر و عباس حیدرپور خرانق به‌عنوان بخشدار خرانق معرفی شد.