با حضور کارشناسان وبازرسین مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور
     به گزارش روابط عمومی فرمانداری ،"احمد کمالی "شب گذشته در نشستی که با حضور" سردار احدی"مدیر بازرسی حمل و نقل برون شهری ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشورو نمایندگان اقشار مختلف مردم در زمینه صنعت ،کشاورزی اصناف و خدمات  در محل فرمانداری برگزار شد مسائلی را در خصوص مشکلات سوخت و حمل و نقل در راستای اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها متذکر شد .
     فرماندار اردکان ضمن تقدیر از حضور بازرسین حمل و نقل و سوخت کشور با مثبت ارزیابی نمودن روند اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها و ابراز رضایتمندی آحاد مردم در بخشهای مختلف ،رفع مشکلات ایجاد شده را از ضروری ترین موضوعات برای موفقیت روز افزون این قانون دانست و افزود:حمل ونقل و سوخت دو موضوع بسیار مهم است که بعنوان پاشنه آشیل هدفمند سازی یارانه ها تلقی می شودو مدیریت این دومقوله به نوعی مدیریت کل این قانون محسوب می گردد.
     کمالی در این جلسه خواستار ارائه مشکلات و مسائل در زمینه سوخت و حمل و نقل شهری و روستایی توسط نمایندگان مدعو گردید و همچنین بررسی مواردی از قبیل مشکل حمل آرد روستایی با توجه به افزایش قیمت سوخت ،مشکل حمل سوخت به روستاهای دور افتاده ،مقرون به صرفه نبودن فعالیت تاکسیهای بنزینی ،کافی نبودن سهمیه بنزین معلولین و نگرانی از افزایش قیمت برق کشاورزان را متذکر شد وخواستار بررسی و انتقال موضوع به مراجع ذیربط کشوری شد .
     در ادامه سردار احدی ضمن پاسخگویی به سئوالات مطرح شده افراد در زمینه حمل و نقل و سوخت گفت :به دستور رییس جمهور کوچکترین مشکلات ایجاد شده پس از اجرای قانون هدفمند سازی در همه شهرها و روستاها با حضور بازرسین ویژه رصد شده و به استحضار شخص ایشان  و سردار رویانیان رسیده است و این بررسیها هنوزهم ادامه دارد .
     مدیر بازرسی حمل ونقل برون شهری ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور بااعلام این مطلب که دولت امسال هیچگونه تصمیمی برای افزایش نرخ بهای گاز و بنزین ندارد افزود تمهیداتی اندیشیده شده است که به این واسطه درآمد رانندگان بخاطر افزایش نرخ سوخت کاهش قابل توجهی پیدا نکند .
     وی تصریح کرد همزمان با اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها صرفه جویی بزرگی در بخش سوخت صورت گرفته است که این موضوع بسیار ارزشمند می باشد و دولت می تواند از طریق عواید حاصله از این صرفه جویی از کشاورزان ،صنعتگران وبقیه اقشار جامعه حمایت کند که از این طریق شیوه های سنتی و انرژیبر گذشته را اصلاح نمایند وبا صرفه جویی بیشتر درآمد خود را افزایش دهند .
     به گفته احدی متوسط ماهیانه مصرف بنزین قبل از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها 2400لیتر در ماه بوده است که پس از واقعی شدن قیمتها با 3درصد کاهش مصرف همراه گردیده و در خصوص مصرف نفت سفید هم همین کاهش با نرخ 20درصد و برای نفت گاز کاهشی برابر با 9درصد را شاهد بوده ایم .