مسئول ستاد انتخابات شهرستان اردکان:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اردکان با بیان اینکه در این شهرستان کمتر شاهد تخلف انتخاباتی هستیم، گفت: هرگونه سوءاستفاده از اموال دولتی برای حمایت و تخریب نامزدهای مجلس شورای اسلامی خلاف قانون است و با متخلفان برخورد می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، رقیه کرمانیان افزود: بر اساس مواد قانونی و آیین‌نامه انتخابات مجلس به‌خصوص ماده ۵۹ هرگونه جانب‌داری و یا سوءاستفاده از امکانات اداری و دولتی در تبلیغات انتخاباتی تخلف محسوب می‌شود و با فرد خاطی برخورد خواهد شد.

 

وی اضافه کرد: نشست شبانه مدیران با نامزدها و هرآنچه مهندسی انتخابات را به همراه دارد نباید از سوی اعضای شورای اداری صورت گیرد، چراکه ممکن است مردم احساس کنند در انتخابات به دنبال حمایت از شخص خاصی هستیم.

 

معاون فرماندار اردکان با بیان اینکه همراهی و شرکت در نشست‌ها و مراسم رسمی به همراه نمایندگان فعلی ممنوعیتی ندارد، تصریح کرد: لازم است حساسیت‌ها مدنظر قرار گیرد.

 

به گفته وی تشکیل جلسات شبانه در منازل هواداران نامزدها و خود نامزدها در حال حاضر تبلیغات زودهنگام محسوب می‌شود و از سوی کمیته رصد تبلیغات انتخاباتی بررسی و با متخلفان برخورد خواهد شد.

 

کرمانیان اظهار داشت: البته همکاری در برگزاری پرشور و جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس وظیفه تک‌تک ماست که با پاسخگویی به مطالبات مردم، رسیدگی به مشکلات آنان و ایجاد امنیت و آرامش و رضایت عمومی ممکن می‌شود.

 

مسئول ستاد انتخابات شهرستان اردکان اظهار داشت: مشارکت حداکثری مردم، با جلب اعتماد و ایجاد فضای بانشاط و رقابتی و رقابت صحیح صورت می‌گیرد.