رئیس ستاد انتخابات استان:
'احمد ترحمی' رئیس ستاد انتخابات استان در نشست مشترک با هیئت اجرایی، نظارت، بازرسی و اعضای ستاد انتخابات شهرستان اردکان گفت: انتخابات مایه آبروی نظام و تقویت وجهه بین‌المللی کشور است.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، احمد ترحمی با بیان این‌که همه هیئت‌های اجرایی، بازرسی و نظارت در یک صف واحد هستند؛ افزود: همه ارکان نظام هدف مشترک برگزاری آبرومندانه انتخابات را دنبال می‌کنند.
 
رئیس ستاد انتخابات استان انتخابات را مایه آبروی نظام و تقویت وجهه بین‌المللی کشور دانست و بیان داشت: تصمیم‌گیرنده نهایی و برنده همیشگی انتخابات مردم هستند و ما در دولت تنها وظیفه اجرای باشکوه و قانونی انتخابات را داریم.
 
وی اظهار داشت: فشارهای تحریم‌های ظالمانه در زندگی مردم احساس می‌شود؛ اما مردم علی‌رغم گلایه‌های موجود برای سربلندی کشور در انتخابات دوم اسفند شرکت خواهند کرد و امیدواریم درنتیجه این مشارکت مجلسی قوی و کارآمد تشکیل شود.
 
معاون سیاسی استاندار یزد تأکید کرد: مسیر توسعه، تغییر و سیاست‌گذاری کلان تنها از صندوق رأی می‌گذرد و نباید با انتخابات قهر کرد؛ لذا حتی کسانی که کاندیدای مورد علاقه آن‌ها و سلیقه آن‌ها در انتخابات وجود ندارد، باید در انتخابات حضور یابند.
 
وی ضمن ارائه توصیه‌هایی به هیئت‌های اجرایی بیان داشت: در فرایند برگزاری انتخابات حتی در کوچک‌ترین مورد نباید سلیقه‌ای عمل شود و ملاک عمل تنها و تنها قانون باشد.
 
ترحمی در پایان با دعوت از مردم برای حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی گفت: میانگین مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در کشور، ۶۵/۶ درصد بوده است و امیدواریم در این دوره نیز شاهد شکوه هرچه بیش‌تر این حماسه ملی باشیم.
 
گفتنی است در این نشست، 'محمدعلی شاه‌حسینی' دبیر ستاد انتخابات استان، اعضای هیئت‌های اجرایی، نظارت، بازرسی و اعضای ستاد انتخابات حضور داشتند.