جلسه کارگروه مسکن مهر با حضور معاون فرماندار و کارشناسان دفتر فنی استانداری تشکیل شد

     به گزارش روابط عمومی فرمانداری ،دومین جلسه کارگروه مسکن مهر در سال جاری باحضور معاون فرماندار و کارشناسان دفتر فنی استانداری در اردکان تشکیل شد .
     در این جلسه معاون فرماندار با گرامیداشت 5اردیبهشت ماه سالروز شکست تاریخی آمریکا در صحرای طبس ،از پیشرفت کار پروژه های مهر اردکان و احمد آباد تقدیر نمود و افزود :مسکن مهر اردکان علیرغم مشکلاتی که در ابتدای کار پیش رو داشته و منجر به صرف هزینه های مازاد برای آماده سازی این پروژه شده است با پیشرفت خوبی همراه بوده و خوشبختانه در احمد آباد نیز روند ساخت و ساز سرعت بیشتری نسبت به گذشته به خود گرفته است .
     "محمد شاکر "با اشاره به سفر احتمالی وزیر مسکن و شهرسازی که در اواخر اردیبهشت ماه با هدف بازدید از این پروژه ها انجام می شود گفت :ساماندهی بلوار ورودی مسکن مهر اردکان و احداث دور برگردان در محل کمربندی ولیعصر برای تسهیل در روند عبور و مرور باید در دستور اقدام سریع قرار گیرد و در احمد آباد نیز آماده سازی معابراصلی شهرک الزامی ست .
     در ادامه هریک از اعضا در خصوص روند نصب و راه اندازی تاسیسات آب ،فاضلاب ،برق ،گاز و مخابرات با ارائه نظرات کارشناسی به بحث و تبادل نظر پرداخته و در پایان نیز بازدیدی از پروژه های مسکن مهر اردکان و احمد آباد بعمل آوردند .

 

گفتنی است تعدادی از واحدهای ساخته شده مسکن مهر در اردکان و احمد آباد تا پایان خردادماه آماده تحویل خواهد بود .