فرماندار اردکان در جمع معلمان آموزش و پرورش :

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی فرمانداری ،"احمد کمالی "در دیدار با معلمین ورزش و تربیت بدنی آموزش و پرورش که بمناسبت هفته تربیت بدنی در نشستی در سالن اجتماعات فرمانداری گرد هم امده بودند با اعلام این مطلب گفت :یقینا این سرشماری در برنامه آتی مدیران کلان جامعه نقش موثری خواهد داشت و مردم نیز در آینده نزدیک این موضوع را لمس خواهند نمود ولی این مسئله درگرو همکاری صحیح مردم و پاسخ صادقانه به سئوالات آمارگیران است .
فرمانداراردکان از کلیه معلمین خواست تا در کلاس درس و در زمانهای مناسب اهداف سرشماری و چگونگی اجرای ان را برای دانش آموزان تشریح نمایند .
کمالی در بخش دیگری از صحبتهای خود در این جلسه هدف از برگزاری این دیدار را تشکر و تقدیر از زحمات دبیران و معلمان تربیت بدنی بخاطر رشد و بالندگی ورزش شهرستان دانست و تصریح کرد :تمام استعدادهای ما برای ورزش در آموزش و پرورش نهفته است و این وظیفه معلمین تربیت بدنی است که این استعدادها را کشف و جهت دهی کنند .وی در زمینه ورزش ژیمناستیک ودو بعنوان ورزشهای مادر و پایه تاکید کردو خحواستار کار جدی در این زمینه برای دانش آموزان مستعد شد .
فرماندار همچنین از راه اندازی 2استخر جدید در شهر عقدا و در مجموعه ورزش کارگران اردکان خبر داد و گفت :خوشبختانه کار سالن ورزشی 1200نفری اردکان نیز در مجموعه آزادی به پایان رسیده و در آینده نزدیک به بهره برداری و افتتاح رسمی خواهد رسید .
در ادامه تعدادی از معلمین ورزش شهرستان دیدگاه های خود را در زمینه رشد و ارتقا وضعیت تربیت بدنی آموزش و پرورش اعلام کردند .
در خاتمه نیز با اهدای هدایایی از کلیه معلمین تربیت بدنی شاغل در آموزش و پرورش تقدیر شد و معلمین نیز تلاشهای فرماندار را در قالب اهدای لوح تقدیر به وی ارج نهادند .