بسته خبر

کتاب هدیه ای گران با قیمتی ارزان
نمایشگاه کتاب دهه فجر در نگارخانه شفق راه اندازی شد
مژده به همشهریانی که کتاب ارزان قیمت می خواهند
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان در مراسمی بمناسبت آغاز دهه فجر انقلاب نمایشگاه کتاب با حضور امام جمعه ،فرماندار و جمعی از مسئولین در محل نگارخانه شفق افتتاح شد .
این کتابخانه با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و اداره ارشاد با 800جلد کتاب در 800عنوان مختلف راه اندازی شده و با 50درصد تخفیف قیمت درج شده روی جلد پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود .


فرماندار اردکان پیشرفت کار پروژه مسکن مهر احمد آبادرا مثبت ارزیابی کرد .
به گزارش همین پست تاکید چند روز پیش فرماندار برای تسریع در روند پروژه های مهر اردکان و احمد آباد با همت مضاعف دست اندر کاران این پروژه در دو شهربرای اتمام هرچه زودتر واحدها پاسخ داده سده است .
فرماندار در بازدید امروز خود از پروژه مهر احمد آباد پیشرفت کار را مثبت ارزیابی کرد و در خصوص شروع بکار ساخت 25واحد جدید از فاز دوم این پروژه تاکید کرد.

 

جاري شدن سيل در رودخانه صدرآباد-اردكان
بعد از گذشت يك دهه ،سيل در رودخانه فصلي صدرآباد اردكان جاري شد.
به گزارش خبرنگار واحد مركزي خبر به دنبال بارندگي شديد امروز' پس از سالها ، سيل در رودخانه صدرآباد اردكان جاري و سرازير كوير چاه افضل اين شهرستان شد.به دنبال جاري شدن سيل فرماندار و اعضاي ستاد حوادث غير مترقبه اردكان به همراه تجهزات مكانيكي بلافاصله با حضور در چند نقطه عبور سيل ،ضمن بررسي آمادگي اعضاي ستاد حوادث ' اقدامات لازم براي جلوگيري از بروز خسارات احتمالي به تأسيسات شهري و روستايي رابه عمل آوردند.