دومین جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر در سال 90نشکیل شد

     به گزارش روابط عمومی فرمانداری ،صبح دیروز دومین جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر در سال 90با حضور ادارات مرتبط با این موضوع در محل فرمانداری اردکان تشکیل شد .
     در این جلسه که با هدف ارائه توضیحات کارشناسی پیرامون نحوه آشنایی با مواد مخدر ،انواع آن ،شیوه های مصرف و راههای مبارزه و پیشگیری برگزار شد؛فرماندار ادکان با تاکید بر ضرورت اقدامات پیشگیرانه در خصوص معظل اعتیاد گفت :شیوع روز افزون مواد مخدرصنعتی که ثانیه به ثانیه تعداد زیادی از جوانان ما اعم از دختر و پسر را به کام تباهی و نابودی می کشاند زنگ خطر بزرگی برای بخشهای مختلف اجتماعی است .

     وی افزود :در مقوله مواد مخدر اکتفا به مبارزه صرف، کارساز نیست بلکه بنظر می رسد با شرایط موجود انجام اقدامات پیشگیرانه نظیر آموزش خطرات و تهدیدات ناشی از مواد مخدر موثر تر باشد .
     در ادامه این جلسه کارشناس شورای مبارزه با مواد مخدر استان با بیان این مطلب که سند جامع اقدامات پیشگیرانه در مقابله با مواد مخدر در استان در حال تدوین است گفت :در این سند شرح وظایف کلیه ادارات و ارگانهایی که درامر پیشگیری از این ناهنجاری مهلک اجتماعی نقش دارند مشخص گردیده است .
     در خاتمه این جلسه از سوی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان گزارشی از کشفیات اخیر مواد مخدر ارائه گردید.