روستاهای ساغند ،رباط پشت بادام و مغستان میزبان مسئولین شهرستان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری "احمد کمالی" به اتفاق بخشدار خرانق و تنی چند از مسئولین ادارات شهرستان روز چهارشنبه از روستاهای رباط پشت بادام ،ساغند و مغستان بازدید کرد .
فرماندار اردکان در روستای رباط پشت بادام ضمن دیدار با اعضای شورای روستا از نزدیک به بررسی مشکلات روستاییان پرداخت و با حضور در سالن ورزشی روستا برای تجهیز این سالن با هدف استفاده بهینه جوانان از امکانات موجود قول مساعد داد.
وی همچنین در بازدید از طرح در دست احداث بهسازی ورودی این روستا به تسریع در عملیات ساخت بلوار وردی که مشترکا از سوی بنیاد مسکن و اداره کل راه و ترابری در حال اجراست ؛ تاکید کرد و گفت :احداث این بلوار با صرف هزینه ای بالغ بر 150میلیون تومان در آینده ای نزدیک ،انشا الله گام بزرگی در مسیر توسعه رباط پشت بادام خواهد بود .
کمالی در ادامه بازدید از روستاهای دور افتاده بخش خرانق با حضور در روستای مغستان در جمع مردم این روستا به استعدادهای خدادای کویر در این مناطق اشاره کرد و سرمایه گذاری در راستای جاذبه ریگ نوردی را در این مناطق مفید فایده دانست .
وی همچنین در پاسخ به برخی از روستاییان که مشکل تاخیر در پرداخت وامهای روستایی را مطرح کردند گفت :در این خصوص با مدیر عامل صندوق مهر استان مذاکراتی انجام شده و از سوی سرپرست این صندوق در اردکان در حال پیگیری می باشد .
وی در زمینه حل مشکل آب روستای مغستان نیز از طریق حفر چاه آب بهداشتی قول پیگیری و مساعدت داد و قبل از آن با حضور در ساغند از برخی پروژه های روستایی نظیر زمین ورزشی جوانان ساغندنیز بازدید کرد .
بخشدار خرانق هم در این بازدید با ارائه گزارشی از فعالیتهای در دست اقدام و برنامه ریزیهای اخیر صورت گرفته برای خدمترسانی به مناطق محروم این بخش خواستار حل مشکل سوخت گاز روستاییان شد و گفت :اخیرا از سوی شرکت توزیع کننده کپسول گاز ،گاز رسانی به مناطق دور دست با مشکل مواجه شده است که در این خصوص پیگیری مسئولین استان ضروری به نظر می رسد .
تامین علوفه و خوراک دام کشاورزان و دامداران خسارت دیده از خشکسالی از دیگر مواردی بود که در این بازدید کاری توسط فرماندار قول پیگیری برای تامین اعتبار و اختصاص بودجه داده شد .