فرماندار اردکان از ارتقای درمانگاه تامین اجتماعی اردکان به پلی‌کلینیک تخصصی خبر داد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، حسین اسماعیلی با بیان اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته با ارتقای درمانگاه اردکان به پلی‌کلینیک تخصصی موافقت شده؛ گفت بزودی جذب پزشکان متخصص آغاز و سازمان تآمین اجتماعی آمادگی احداث بخش‌های تخصصی موردنیاز را نیز اعلام کرده است.
 
در این مراسم که مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، نماینده مردم اردکان و جمعی از مدیران کل استان و مسئولان شهرستان اردکان نیز حضور داشتند؛ از لوح یادبود ارتقای درمانگاه تامین اجتماعی اردکان به پلی کلینیک تخصصی آیت‌الله خاتمی(ره) پرده‌برداری شد.
 
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در این مراسم گفت: سازمان تامین اجتماعی علی‌رغم مشکلات سال گذشته در تامین منابع مالی و مسائلی که در این سازمان شکل گرفته بود و ایجاد تعهدات جدید برای سازمان از جمله افزایش ۲۵ درصدی مستمری، مستمری بگیران و هزینه‌های مرتبط با نظام طرح تحول سلامت؛ تلاش کرد تا سطح رضایت مردم از خدمات تامین اجتماعی را افزایش دهد.
 
«سیدتقی نوربخش» ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی در سال گذشته بطور ماهانه بیش از سه هزار و پانصد میلیارد تومان برای انجام تعهدات مختلف خود هزینه کرده است که کار بسیار دشواری بود و خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این مهم صورت گرفت.
 
وی با اشاره به تجهیز مناسب مراکز درمانی این سازمان در سال گذشته؛ از شروع عملیات احداث بزرگترین انستیتو کانستر بیماران سرطان کشور در بهار سال جاری در یزد خبر داد.