رییس دانشگاه پیام نور استان در اردکان :

     به گزارش روابط عمومی فرمانداری ،عصر روز گذشته درمراسم جشنی که از سوی دانشجویان فارغ التحصیل دانشگاه پیام نور شهرستان اردکان در محل سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد "دکتر کلانتری" با اعلام این خبر گفت :در حال حاضر دانشگاه پیام نور شهرستان اردکان با دارا بودن 8کد رشته در مقطع کارشناسی ارشد بیشترین تعداد رشته های تحصیلات تکمیلی در این مقطع را در استان یزد دارا می باشد .
     وی ضمن افتتاح مرکز مشاوره دانشجویی در دانشگاه پیام نور اردکان به تشریح اهداف این مراکز در دانشگاه ها پرداخت و افزود :این مراکز با هدف ارائه مشاوره در زمینه های مختلف تحصیلی و اجتماعی در کلیه دانشگاه های پیام نور استان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید .
     رییس دانشگاه پیام نور استان همچنین با تبیین برنامه های فرهنگی دانشگاه پیام نور در چشم انداز آتی به اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در تمامی مراکز پیام نور استان اشاره کرد و گفت :برنامه های دیگری نظیر برگزاری کرسیهای آزاد اندیشی در دانشگاه در حال اجرا می باشد .
     وی درخصوص فعالیتهای عمرانی صروت گرفته درمراکز دانشگاهی پیام نور استان گفت :در دور سوم سفر ریاست جمهور به استان مبلغ 90میلیارد ریال به ساخت و توسعه فضاهای آموزشی دانشگاه پیام نور اختصاص داده شده است و 90میلیارد دیگر نیز از اعتبارات خود دانشگاه برای انجام فعالیتهای عمرانی هزینه گردیده است .
    کلانتری از اجرای متمرکز جشن ازدواج دانشجویی تمامی دانشگاهها در استان و توجه ویژه به این مراسم خبر داد و برای حل مشکلات دانشجویان هنرمند و ورزشکار نیز قول مساعد داد.
     در این مراسم امام جمعه اردکان با گرامیداشت میلاد باسعادت حضرت زهرا (س)و روز زن و مادر به تبیین مقام والای زن و مادر پرداخت و گفت :زنان همواره در طول تاریخ در پیشبرد اهداف اسلامی و انقلابی دوشا دوش مردان متعهد بوده و نقش موثر ایفا نموده اند .
     حجت الاسلام دیداری سوم خرداد و سالروز آزاد سازی خرمشهر را نیز مد نظر قرار دادو افزود :دفاع مقدس ایران همواره از دو نقطه عطف برخوردار بوده که یکی مربوط به عملیات فتح المبین و دیگری عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر بوده است .
     گفتنی است این مراسم بمناسبت فارغ التحصیلی جمعی از دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور شهرستان اردکان با عنوان جشن همکلاسی برگزار شد .