در آستانه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس

     به گزارش روابط عمومی فرمانداری ،روز گذشته شورای هماهنگی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بمنظور هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس در اردکان تشکیل جلسه داد.

     فرماندار اردکان در این جلسه به مظلومیت مفاهیم دفاع مقدس در بین نسلهای بعد از جنگ اشاره کردو افزود :هفته دفاع مقدس را به این دلیل گرامی می داریم که فرصت ناب مرور خاطرات نبرد مقدس فراهم می شود و به این یقین می رسیم که انقلاب اسلامی در دوران جنگ تحمیلی بیمه شد و گواه بیمه شدن آن صدور انقلاب و اتفاقاتی است که در سالهای اخیر در بین سایر بلاد مسلمان شاهد آن هستیم .

     "احمد کمالی "در خصوص بسیج شدن کلیه ارگانها برای ارائه برنامه های این هفته به نحو احسن اشاره نمود و خواستار برنامه ریزی منسجم در این زمینه شد .

     امام جمعه اردکان نیز در سخنانی ایام هفته دفاع مقدس را یوم الله خواند و گفت :همه روزهای جنگ برای ما یوم الله است ؛چرا که ما همه پیروزیها و توفیقات جنگمان را مدیون خدا هستیم و این موضوع بارها در کلام امام راحل و مقام معظم رهبری (مدظله العالی )گفته و مطرح شده است .

     "حجت الاسلام حسینی "به موضوع تبیین اهداف و مفاهیم دفاع مقدس اشاره کرد و برگزاری برنامه ها با محوریت بصیرت بخشی را خواستار شد .
 

     گفتنی است برگزاری رژه نیروهای مسلح در روز 31شهریور ماه ،غبار روبی و گلباران مراقد شهدا ،برگزاری 2یادواره شهید ،دیداربا خانواده های شهدا و ایثارگران،برگزاری گردهمایی بزرگ ایثارگران و...از جمله مهترین برنامه های این هفته محسوب می شود .