بمناسبت بزرگداشت روز جهانی کار

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ،شهرداری اردکان روز یکشنبه در مراسمی که با حضور معاون فرماندار ،سرپرست شهرداری ، اعضای شورای اسلامی شهر و شهرستان برگزار شد از کارگران زحمتکش خود تجلیل کرد .
در این مراسم که با ذکر مدح و مرثیه حضرت زهرای مرضیه و گرامیداشت فاطمیه آغاز شد از مقام شامخ کارو کارگری تجلیل گردید .
معاون فرماندار اردکان در این مراسم در سخنانی به بیان اهمیت کار و کارگر از دیدگاه اسلامی و اجتماعی پرداخت و گفت :دین مبین اسلام همواره در فرامین و سفارشهای خود اشارات بزرگی به ارزش مقوله کار داشته و فعالیت کارگر را برای کسب روزی حلال با جهاد در راه خدا برابر دانسته است .
"محمد شاکر "رشد و تعالی اقتصادی را مرهون تلاش و همت صادقانه کارگران دانست و افزود :بسیاری از معظلات اجتماعی نظیر فقر ،بزهکاری ،طلاق و از هم گسیختگی خانواده ها از مقوله بیکاری ناشی می شود که نقطه مقابل کار و تلاش است .
وی همچنین از فعالیتهای مفید و موثر کارگران شهرداری در امر زیباسازی چهره شهر تقدیر نمود و خواستار رعایت هرچه بیشتر حسن خلق و تعهد کاری در برخورد با مردم توسط کارگران شد .
حجت الاسلام حسینی پور و ابولفضل رزم آور از اعضای شورای شهر اردکان نیز هرکدام در سخنانی جداگانه از تلاشهای کارگران مجموعه شهرداری تقدیر نموده و پیشرفت شهر را مدیون تلاشهای بی وفقه کارگران در سایه برنامه ریزی مسئولین شهر دانستند .
این گزارش اضافه می کند در پایان از 5تن از کارگران نمونه شهرداری تقدیر و هدایایی به رسم یاد بود به این افراد تقدیم شد .