مشاور جوان فرماندار :

     به گزارش پست خبری روابط عمومی فرمانداری ،"حسین صحرایی "درسومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان که در محل فرمانداری برگزار شدباتبیین اهداف و برنامه های شبکه فعالین ازدواج (شفا)در اردکان گفت :این شبکه بصورت جدی برون رفت از معظلات اجتماعی را در بخش ازدواج دنبال می کند .
     مشاور جوان فرماندار با معرفی بخشی از فعالیتهای این شبکه افزود :ارائه خدمات عقد و عروسی با تخفیف ویژه در تمامی بخشها ،آموزشهای فردی و گروهی در زمینه ایین همسر داری و مهارتهای زندگی و انجام خدمات مشاوره ای در حال حاضر با عضویت در این شبکه به اعضا ارائه می گردد.
     وی افزود با توجه به اینکه فعالیت این شبکه کاملا تخصصی و در زمینه امر ازدواج می باشد با استناد به مراجعات افراد مختلف واقعیتهایی در زمینه مشکلات اجتماعی نظیر طلاق ،متارکه ،فساد و ...محرز می شود که اگر حمایت لازم صورت گیرد درصدد برون رفت از این مشکلات بر خواهیم آمد .
     دکتر صحرایی از ادارات و ارگانهای مختلف نظیر بهزیستی ،کمیته امداد ،هلال احمر و آموزش و پرورش خواست تا با هدایت جامعه هدف و افراد تحت پوشش خود به سمت این شبکه علاوه بر رشد و توسعه شفا در اردکان بخشی از اهداف اجتماعی خود را بصورت گسترده تر و موثر تر از طریق شفا دنبال کنند .
     در این جلسه همچنین معاون فرماندار اردکان به انعقاد تفاهم نامه بین ارگانهای ذیربط و شبکه شفا برای پیشبرد بهتر اهداف اجتماعی ازدواج و پیشگیری از مشکلات آن تاکید ورزید .