فرماندار اردکان :

      به گزارش روابط عمومی فرمانداری "احمد کمالی "در پیامی بمناسبت بزرگداشت سوم خرداد یاد و خاطره عملیات عظیم بیت المقدس را گرامی داشت.
      متن پیام به این شرح می باشد :
     با درود و سلام به مقام شامخ شهیدان و امام شهیدان خمینی کبیر (ره)و آرزوی سلامتی و طول عمر برای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی )
خرداد ماه در کشور عزیزمان ایران اسلامی همواره بستر ساز وقایع عظیم و سرنوشت ساز بوده است و تقویم این ماه ،روز شمار غیرت ،شجاعت ،پایمردی و آزادگی ملت شریف ماست ؛رخدادهای بزرگی چون سوم خردادماه روز آزاد سازی خرمشهر و قیام خونین نیمه خرداد، حکایت کهن پیوند خون و عشق به میهن را در ذهن تداعی ساخته و نام جاوید ایران و ایرانی را برای همیشه در خاطره تاریخ ،ماندگارنموده است .
     سوم خرداد ماه روز ازاد سازی خرمشهر نماد آزادی یک شهر و آزادگی یک ملت است ،نماد رجحان مرگ با عزت بر زندگی با ذلت .
     سوم خرداد با دست غیور مردان عملیات بیت المقدس، بیرق پایمردی را در خاک خونین شهر بر زمین کوبید وآرزوی غصب حتی یک وجب از خاک مقدس ایران را برای یاوه گویان به کابوسی مشوش تبدیل کرد .
در این روز فرزندان خمینی که از سر انگشت شجاعت شیر نوشیدند با ندای یازهرا به دفاع از حریم ولایت پرداختند ؛دشمن بر خانه های این شهر آتش انداخت اما اینبار به غصب فدک ولایت موفق نگردید و اگرچه لشکر کفر با نعلین آهنین بر وادی مقدس قدم نهاده بودند لشگریان حق به معجز موسایی جادوی توهمات شرق و غرب را بلعیدندو خونین شهر را دوباره خرم نمودند .
     همراهی این روز بزرگ با زاد روز گل سر سبد خلقت ،دخت نبوت حضرت زهرای مرضیه (س)و تولدمعمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره)تجدید بیعتی است با آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و بزرگداشت این روز تجلیل آیینهای مکتبی و ملی ماست.