بمناسبت شهادت مظلومانه امام زین العابدین - جاوید عیدانی
سلام بر وارث خون خدا ،آن امام والا ،آن رهبر ومولا ،مردی که زجر همه غلها و زنجیرها را به جان خرید تا بندهای بندگی ستمگران را ازدست وپای بندگان خدا بگسلد .استمرار دهنده جریان پیوسته حق ،رفیع وگسترده ،خدا مرد ووالا مرتبه . مردی که صدای رسای انقلاب حسینی بود و با سرایش اشک در رثای آن پیشوا راه سرخش را فرا راه انسانها گستراند و پایداری اقوام قبله را بر انگیخت و رخ اسلام انقلابی را در آیینه تاریخ تابناکتر ساخت .
امام زین العابدین این روح رنجدیده از فراق پدر و اندوهناک از اسارت زینب و خاندان پاک ولایت محور اساسی پاسداری از آیین و اعتلای دین مبین ،میراث دار خون سرخ حماسه و فریادگر ستیز بزرگ عاشورا و رساننده پیام خون شهیدان به تمامی مردم جهان است .
هم او بود که در رانش نیروی اراده انسانها به سوی توجه به تعالیم قران و پیشگیری از تنزل شخصیت اسلامی و انسانی آنان و دادن روحیه قیام به آنها در برابر حاکمان ستم گستر،نقشی ستایش بر انگیز دارد و دادن روحیه قیام به آنان در برابر حاکمان ستم گستر نقشی ستایش برانگیز دارد . وی گزینشگر فعالیتهای فرهنگی در عرصه زمانی خویش است .
روح والا واندیشه بیدار گرش در صحیفه سجادیه این خواهر قرآن متجلی ومتبلور شده .این کتاب بی نظیر در بردارندعه علوم ارجمند توحیدی واصول و قواعد گرانقدر اخلاقی است .دست پروردگان سید ساجدان وزینت عابدان چنان انبوه ووالایند که در نگرش به تاریخ بسیاری از شاگردان وره یافتگان به فیض معنوی آن امام همام را در زمره سازندگان تمدن اسلامی و مردان بزرگ میادین اندیشه و ادب وقانونگذاری می یابیم .
سلام بر آن سید وسالار ،سلامی صمیمی وسرشار از گل وباران ،بر آن مرهم زخمهای خسته دلان ،آن رسول اعتلا وقدرت ایمان ،سلامی به وسعت هزاران ...