به مناسبت دهه وقف، رئیس و جمعی از کارکنان اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردکان با سالمندان بستری در سرای سالمندان مجد دیدار کردند.
 
 
حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی سیدی در این بازدید گفت: دین اسلام همواره بر حفظ کرامت، مقام و جایگاه سالمندان تأکید داشته است و وجود آنان را مایه نزول نعمت های الهی در جامعه می داند.
 
 
وی از سالمندان به عنوان ذخیره های عاطفی و سرمایه های معنوی یادکرد و افزود: همه انسان ها، روزی دوران سالمندی را تجربه خواهند کرد بنابراین زمینه های تکریم و مهرورزی به سالمندان را باید در جامعه رونق بخشید و آن را به یک فرهنگ عمومی تبدیل کرد.
 
 
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردکان گفت: باید جامعه را نسبت به بحث سالمندان و ارائه خدمات رفاهی ازجمله بهداشتی، درمانی، فرهنگی و اجتماعی مطلوب به آن ها با حفظ احترام و کرامت حساس کرد.
 
 
وی اظهار داشت: سالمندان گنجینه هایی از تجربه و دانایی هستند و نباید این عزیزان را نادیده گرفت بلکه باید از تجربیات ارزشمند این سرمایه های اجتماعی استفاده کرد.
 
 
سیدی در پایان از تلاش های ستودنی و توأم با ارج وقرب مدیریت و کادر سرای سالمندان مجد اردکان در نگهداری از این سالمندان قدردانی کرد و بر حمایت همه جانبه مردم و مسئولان از این مجموعه تأکید کرد./ خبرگزاری بسیج