ستاد ساخت و عمران مقبره شهدای گمنام اردکان خبر داد:

     ستاد ساخت و عمران مقبره الشهدای گمنام اردکان در مراسم نصب سازه های فلزی این مقبره از اتمام ساخت این مکان مقدس بهمراه پارک شهدا تا 3خرداد ماه سال آینده خبر داد.

     به گزارش روابط عمومی فرمانداری ،صبح امروز در مراسم معنوی که با حضور اعضای ستاد عمران مقبره الشهدای گمنام اردکان در محل قبور سه شهید گمنام شهرستان واقع در جوار دانشگاه آزاد اردکان با هدف تسریع در روند ساخت مقبره برگزار شد پس از بحث و تبادل نظر پیرامون موضوع ،مقرر گردید کار ساخت و ساز این پروژه فرهنگی و معنوی تا سوم خرداد ماه سال آینده سالروز ازاد سازی خرمشهر و سالگرد خاکسپاری شهدا در این مکان به پایان برسد .

     قابل ذکر است که علاوه براین مقبره محوطه اطراف قبور نیز با فضا سازی مناسب بعنوان پارک شهدا طی همین زمان ساخته ومورد بهره برداری قرار خواهد گرفت .

     فرماندار اردکان در این مراسم بااعلام این مطلب که وجود این شهدا برای این شهرستان مایه خیر و برکت است به تسریع در ساخت مقبره تاکید کرد وگفت :برای اتمام این پروژه مبلغ 200میلیون تومان هزینه خواهد شد که علاوه بر کمکهای اعتباری دهیاری و دانشگاه آزاد ،مبالغی هم به صورت خیری و با مساعدت مردم برای این کار صرف خواهد شد .