با تصویب کارگروه مسکن مهر اردکان :
     به گزارش روابط عمومی فرمانداری ،در جلسه دیروز کارگروه مسکن مهر اردکان آغاز زیرسازی معابر شهرک به تصویب رسید .
     در این جلسه که درادامه سلسله جلسات کارگروه مسکن مهر با حضور ادارات مرتبط با پروژه در محل فرمانداری برگزار شد؛ فرماندار اردکان با اشاره به تاکید استاندار درجلسات مختلف کارگروه مسکن مهر استان وبازدیدهای مکرر ایشان از پروژه دغدغه مسئولین شهرستان و استان را اتمام سریعتر فاز اول شهرک و تحویل  تعدادی از واحدها به متقاضیان دانست و گفت:زیرسازی معابر و اجرای فضای سبز شهرک بایستی هرچه زودتر انجام گیرد و مشکل فاضلاب نیز تا اجرای شبکه فاضلاب شهری در هر صورت ممکن باید برطرف شود .
"احمد کمالی "تصریح کرد :این طرح ملی به نوعی آیینه تلاش و تعامل همه دستگاههاست و تحقق شعارهای دولت خدمتگزار رادر زمینه تامین مسکن اقشار کم درآمد موجب خواهد شد .
"احمد پورشامحمدی "مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن مهر نیز در ادامه این جلسه از تحویل قریب الوقوع بیش از 100واحد مسکونی در آینده نزدیک در اردکان خبر داد و خواستار رفع مشکلات باقیمانده پیش روی اجرای فاز به فاز این پروژه گردید .
وی همچنین با اشاره مجدد به هزینه های مازاد تحمیل شده به پروژه شهرستان اردکان بدلیل نامرغوبی زمین انتخاب شده گفت :هنوز این هزینه مازاد پرداخت نشده وسند خانه ها را هم هنوز تحویل نگرفته ایم .
در این جلسه مقرر شد ظرف مدت 10روز آینده کار زیرسازی معابر آغاز و عملیات نقشه برداری برای اجرای فضای سبز شهرک اجرا شود .