فرماندار اردکان: هنرمندان نقش مهمی در دعوت مردم برای حضور در پای صندوق رای دارند.

دیدار فرماندار اردکان با هنرمندان عرصه تئاتر اردکان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، در آستانه برگزاری رویداد بین المللی تئاتر کودک در اردکان، حسین سبزواری با جمعی از هنرمندان عرصه تئاتر اردکان دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرماندار اردکان در این دیدار با تبریک اعیاد ماه مبارک رجب گفت: امروز اردکان در حوزه‌های مختلف دارای پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های خوبی است که باید از آن‌ها به نحو احسنت استفاده کرد.
اردکان در حوزه زیرساخت‌های فرهنگی با مشکل مواجه است اما هیچ گاه کمبود در این زمینه‌ها نتوانسته است که مانع عزم و اراده جوانان این شهر در امور فرهنگی شود. هرچند که در این دوره برای رفع مشکلات زیرساختی اردکان با حمایت مدیرکل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان اقدامات خوبی شده است و بزودی شاهد اجرائی شدن روند ساخت سینمای اردکان خواهیم بود.
حسین سبزواری در ادامه با اشاره به در پیش بودن رویداد بین المللی تئاتر کودک در اردکان گفت: سال‌های سال همدان به عنوان میزبان این رویداد مطرح بوده است و امسال اردکان میزبان چنین رویداد بزرگی است و این یک فرصت بی نظیر برای معرفی پتانسیل و ظرفیت‌های اردکان و استان یزد است و شما هنرمندان باید از این فرصت در معرفی ظرفیت‌های اردکان در حوزه‌های مختلف نهایت استفاده را ببرید.
فرماندار اردکان با تشکر از حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان در این نشست گفت:توجه به محتوای اصیل همراه با رعایت موازین شرعی به کار هنری شما قوام و استواری خاصی میدهد که باید در کارهای هنری مخصوصاً در تئاتر مورد توجه قرار بگیرد و این یک اصل و قاعده برای کار هنریتان می‌باشد و نگذارید بر هر بهایی به دنبال جذب مخاطب باشید شما با کار فاخر و مفهومی مخاطب جذب خواهید کرد.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات اردکان در بخش پایانی صحبت‌های خود در این جلسه گفت: یکی از گروه‌های مرجع در کشور، هنرمندان هستند و امروز هنرمندان جایگاه خاصی در بین نسل جدید و جوانان دارند.
مسئله انتخابات مسئله مهم و اصلی است و باید همه برای حضور پررنگ مردم در انتخابات تلاش کنیم نمی‌توان گفت که انتخابات به من چه، چه بسا بسیاری از مشکلات شما در حوزه کاریتان با انتخاب یک نماینده خوب و قوی و تصویب قانون حمایتی خوب مرتفع شود. وجود یک نماینده کارآمد و کاردان آن هم با رای بالا می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل کند.
مقام معظم رهبری در یکی از صحبت‌های خود می‌فرمایند: حتی کسانی که نظام را قبول ندارند در انتخابات شرکت کنند و حضور در انتخابات را یک حق شهروندی می‌دانند این که بعضی‌ها مردم را از انتخابات دلسرد می‌کنند و می‌گویند رای ندهیم، این اشتباه و به‌ضرر کشور است. راه‌حل مشکلات، انتخابات است و برای رفع مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد نه این که با انتخابات قهر کنیم.
قطعا اگر مشارکت ضعیف باشد مجلس نیز ضعیف خواهد بود و از یک مجلس ضعیف توقع حل مشکل مردم را نمی‌توانیم داشته باشیم پس انتخابات بسیار مهم است و نقش حیاتی در مدیریت صحیح کشور دارد.

در ادامه این نشست عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان یزد به تشریح برنامه‌های تئاتر بین المللی کودک در اردکان پرداخت و گفت: اردکان در برگزاری رخدادهای مختلف ظرفیتی بالائی دارد و ان شاالله شاهد برگزاری خوب این رویداد بین المللی در اردکان باشیم و از این فرصت نهایت استفاده را در زمینه‌های مختلف مخصوصاً در حوزه معرفی فرهنگ استان یزد و شهرستان اردکان بهره ببریم.

در این دیدار همچنین تعدادی از هنرمندان عرصه تئاتر شهرستان اردکان به تشریح وضعیت تئاتر اردکان و مشکلات و کمبودهای این رشته هنری در اردکان پرداختند.