دیدار اعضای شورای اسلامی شهر اردکان با فرماندار

به مناسبت روز شوراها اعضای شورای اسلامی شهر اردکان با حضور در فرمانداری با حسین سبزواری فرماندار شهرستان اردکان دیدار و گفت‌وگو کردند.

در ابتدای این نشست محمدجواد شاکر رئیس شورای شهر اردکان گزارشی از عملکرد شورا را ارائه نمود و در ادامه هریک از اعضا در خصوص برخی از مسائل و مشکلات در حوزه‌های مختلف شهری پرداختند.

حسین سبزواری فرماندار شهرستان اردکان دراین دیدار ضمن تبریک روز شوراها و تشکر از اعضای شورای اسلامی شهر گفت: باید همگی تلاش کنیم باهمدلی و صمیمیت و بدور از هرگونه حاشیه در راستای حل مشکلات، مسائل، پیشرفت و توسعه آن در ابعاد مختلف درجهت خدمت هرچه بیشتر وبهتر به مردم شریف اردکان گام برداریم؛ از این ظرفیت‌های ویژه مردمی ‌که از تمامی‌ ابعاد مخصوصاً نیروی انسانی نعمتی برای ما می‌باشد کمال بهره برداری و استفاده را ببریم.
فرمانداری اردکان همچنین خاطر نشان کرد: لازم است برنامه محور باشیم و با دوری از پراکندگی و پرداختن به مسائل حاشیه‌ای و با تمرکز بر موضوعات واحد و پشتیبانی و همکاری با همدیگر در جهت خدمت هر چه بیشتر و بهتر به مردم قدم برداریم.
 سبزواری بر جایگاه بسیار مهم و تاثیرگذار شورای اسلامی شهر و شهرداری در خدمت رسانی به مردم و کسب رضایت شهروندان تاکید کرد و گفت: از مهمترین عوامل دستیابی به رضایت مردم و خدمت رسانی مناسب، تعامل، همکاری، توجه به قانون و برنامه ریزی صحیح در مجموعه مدیریت شهری است که مهم‌ترین ارزیابی آن از تاثیر اقدامات انجام گرفته بر زندگی شهری در هر دوره‌ای از شورا، پس از اتمام مسئولیت و توسط مردم انجام می‌شود.                     
 وی بهره گیری از حداقل فرصت برای حداکثر خدمت رسانی را نشان از درایت، هوشمندی و مسئولیت پذیری اعضای شورای اسلامی شهر دانست و تصریح کرد: همواره بر وجود برنامه‌ای مدون و متمرکز تاکید و این موضوع در شوراهای اسلامی که از حضور منتخبان مردم و تجمیع افکار و نظرات شکل گرفته است، اهمیت بیشتری دارد.

در پایان این نشست از اعضای شورای اسلامی شهر اردکان و به مناسبت روز شوراها با اهدای لوحی توسط فرماندار اردکان تقدیر شد.