فرماندار اردکان در نشست با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه اردکان:
فرماندار اردکان در نشستی صمیمانه با جمعی از نمایندگان تشکل‌های دانشجویی و صنفی دانشگاه اردکان گفت: قشر جوان به‌ویژه دانشجو نقشی بی‌بدیل در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده دارند.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان بهروز شهابی‌زاد در این نشست با بیان این‌که دولت از دغدغه‌ها و مشکلات جوانان و دانشجویان نظیر بیکاری، مسکن و ازدواج آگاه است؛ افزود: شرایط تحریم‌های ظالمانه وضعیت اقتصادی کشور را با مشکلات عدیده‌ای مواجه کرده است و برای رفع آن نیاز به هم‌دلی و همکاری همه مردم داریم.
 
فرماندار اردکان انتخابات دوم اسفند را بسیار مهم و تعیین‌کننده ارزیابی کرد و اظهار داشت: علی‌رغم همه مشکلات موجود که گلایه‌هایی را در مردم ایجاد کرده؛ لازم است با شور و شعور در انتخابات شرکت کنیم؛ چرا که دل‌سردی مردم از نظام، هدف اصلی دشمنان در اعمال تحریم‌ها و محدودیت‌هاست.
 
وی بیان داشت: دانشجویان نقشی تعیین‌کننده در انتخابات و سرنوشت کشور دارند و قطعا همچون گذشته در انتخابات پیش‌رو شرکت خواهند کرد.
 
بهروز شهابی‌زاد ضمن استماع مشکلات، گلایه‌ها و انتقادات دانشجویان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی، تأکید کرد: انتقادات لازمه سازندگی و رشد است؛ اما انتظار از قشر دانشجو به عنوان نیروی محرکه اجتماع این است که با آگاهی کامل و مطالعه انتقادات را مطرح کنند.
 
وی بیان داشت: بسیاری از مطالبات دانشجویان به‌حق است و با تمام توان به عنوان نماینده عالی دولت تحقق آن‌ها را دنبال خواهیم کرد.
 
در ابتدای این نشست نمایندگان تشکل‌ها و نشریات دانشجویان به بیان دیدگاه‌ها، انتقادات، انتظارات و مشکلات خود پرداختند.