فرماندار اردکان :

     به گزارش روابط عمومی فرمانداری ،"احمد کمالی" در نشست مسئولین شهرستان که بمنظور هماهنگی مراسم نیمه خرداد و بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) روز شنبه برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره)به ستایش شخصیت والای آن عزیز سفر کرده پرداخت و با بیان بخشی از صفات و سجایای اخلاقی ایشان ،وی را بعنوان الگوی واقعی یک انسان کامل معرفی نمود .
     فرماندار اردکان با اشاره به اتفاقات مهم دنیا و حرکتهای اسلامی که در گوشه و کنار عالم شاهد وقوع آنها هستیم تاکید کرد :حرکت عاشورایی امام خمینی (ره)مبدا خیزشهای عظیم اسلامی اخیر است و رهبران این انقلابها سعی دارند با الگو گیری از شخصیت امام خمینی (ره)اهداف انقلاب عظیم ایران را دنبال نمایند .
     وی افزود :کمرنگ جلوه دادن اقبال مردم نسبت به شخصیت امام خمینی ترفندی ست که دشمنان برای رسیدن به اهداف پلیدشان آنرا دنبال می کنند اما همه ساله در سالروز رحلت ایشان و در نیمه خردادماه حضور خیل عظیم زائرین مشتاق در حرم مطهر امام خمینی (ره)و تجدید بیعت مردم با آرمانهای ان امام همام ،ولایتمداری مردم مار ا متجلی می سازد و نقشه های دشمنان را باطل می گرداند .
     معاون فرماندار اردکان نیز در این نشست یادامام خمینی را خاطره ای فراموش نشدنی در اذهان ملت دانست و با اشاره به قیام خونین 15خردادماه سال 42این واقعه را سند اعتبار و تایید انقلاب مردمی ایران عنوان کرد .
     "محمد شاکر"از کلیه نهادها و ارگانهای دولتی وخصوصی خواست تا مردم را در برگزاری مراسم یادبود و بزرگداشت حضرت امام در ایام نیمه خرداد ماه همراهی و یاری نمایند .
     به گفته" سرهنگ موتاب"جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت شهرستان اردکان امسال تعداد600نفر از زائرین مشتاق در قالب 15دستگاه اتوبوس در روز 13خردادماه به حرم مطهر امام خمینی (ره)اعزام خواهند شد که هماهنگی برای نامنویسی این افراد از سوی حوزه های مقاومت بسیج صورت گرفته است .
     گفتنی است طبق سنوات گذشته مراسم مردمی بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره)پنجشنبه همین هفته بعد از نماز مغرب و عشا در محل مسجد کشکنو اردکان برگزار خواهد شد .