پیام تسلیت شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ،شورای هماهنگی روابط عمومی های استان صبح امروز با ارسال پیامی رحلت حجت الاسلام صدوقی را تسلیت گفت .
متن پیام بدین شرح است :
یا ایتها النفس المطمئنه ارجعی الی ربک راضیه مرضیه
همزمان با یازدهم تیرماه سالروز شهادت شهید محراب دیارمان حضرت آیت الله صدوقی (ره)ودر آخرین روز ماه پرفیض رجب انتشار خبر رحلت جانسوز نماینده ولی فقیه در استان ،امام جمعه یزد و فرزند برومند شهید محراب دیارمان حضرت حجت الاسلام حاج شیخ محمد علی صدوقی ،مردم دارالعباده و دار العلم یزد را سخت متاثر و متالم ساخت و کام مردمان این دیار را تلخ کرد .
آن فقید سعید که سالهای سال در سنگر مقدس نماز عبادی و سیاسی جمعه شهر قنات و قنوت و قناعت می کوشید تا تعالیم اسلام ناب محمدی (ص)را به مردم گوشزد کند ،همواره با رویی گشاده و تواضعی مثال زدنی مشکلات مردم را رفع می کرد و با دلسوزی تام و تمام، گره از جبین مردم غمدیده بویژه نیازمندان می گشود ؛و البته در این راه از هیچ کوششی فروگذار نکرد .
یادگار شهید محراب همواره همراه با پدر بزرگوار خویش و شیخ الشهدای انقلاب اسلامی در استان یزد جریانات منتهی به انقلاب اسلامی را در این دیار هدایت می کرد و در این راه متحمل سختیها و مخاطرات فراوان می شد .
مرحوم صدوقی در کنار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) از نوفلوشاتو گرفته تا قم و تهران به نقش آفرینی در انقلاب اسلامی پرداخت و پس از پیروزی انقلاب اسلامی د رامور خیری همچنین حمایت از خانواده های معزز شهدا و ایثارگران و کمک به نیازمندان و ایتام پیشتاز بود.
آن فقید سعید بعد از هجران معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)مطیع رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی )بود و اطاعت از معظم له را سرلوحه امور خویش قرار می داد.
شورای هماهنگی روابط عمومیهای استان یزد این ضایعه اسفناک را به محضر حضرت ولیعصر (عج)،رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم شریف استان یزد و بویژه بیت مکرم شهید محراب ،تسلیت و تعزیت عرض نموده و از عموم مردم شریف استان یزد دعوت می نماید تا در مراسم تشیع،تدفین و ختم ان فقید سعید حضوری پرشور و بیاد ماندنی داشته باشند .
موفقیت همگان را از درگاه ایزد منان مسئلت می نماییم .