در شامگاه اربعین حسینی ،پیر غلام سالار شهیدان اباعبدالله و آقا ابوالفضل علیه السلام
فرماندار اردکان ضمن ابراز همدردی با بازماندگان این پدر عزیز و تاسف از فقدان این معلم فرهیخته در پیامی مصیبت وارده را به فرزندان آن مرحوم تسلیت گفت .متن پیام بدین شرح است:
 کل نفس ذائقه الموت ثم الینا ترجعون
اخوان محترم ناظمی و خانواده داغدیده 
 هجران فقید سعید شادروان حاج ابراهیم ناظمی ارکانی که از مردان نیک روزگار و از بانیان خیر واز زمره جهادگران سنگر تعلیم وتربیت بود در ایام اربعین اباعبدالله الحسین حکایت از قلب کربلایی وخلوص نیت این مرد خدایی نمود وباب غم را بر قلبهای ولایی گشود .
حاج ابراهیم ناظمی گشاده رو وبا یقین قلب، جام اجل را گوارا نوشید لکن داغ هجرانش ظرف جان بازماندگان را از درد لبریز ساخت وبر اذهان مانده سرود غمگین هجران نواخت .اوشادمان رفت اما یادگارهایی نیکویی که بر جای گذاشت بر دفتر خاطرات دل وازه حسرت پرداخت .
گرچه ابتلا بر این مصیبت دردناک است وبوته آزمایش خطیر اما از کانون خانواده آن سفر کرده که بر صبر وتقوا شهره اند و درس تسلیم بر مشیت حق را نیک آزموده اند جز الهی رضا بقضائک کلامی بر نمی آید و از سوختگان این غم جز همدردی و عرض تسلیت کاری بر نیایید .بدینوسیله مراتب تسلیت بنده حقیر را پذیرا باشید و ما را در غم خویش شریک بدانید . عباسعلی روستایی فرماندار اردکان