با حضور مشاور بانوان فرماندار

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان در این جلسه که با حضور  جمعی از اعضاء کمیته بانوان ادارات مختلف حضور برگزار شد؛مشاور امور بانوان فرمانداری ضمن گرامیداشت ميلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، هفته بزرگداشت مقام شامخ زن و روز مادر و ولادت حضرت امام خميني(ره)، بنيانگذار کبير جمهوري اسلامي و همچنین سالروز سوم خرداد در سخنانی تقارن این روزها را بسیار پر خیر و برکت دانست و اين روزهای خجسته به خصوص ولادت بانوي بزرگ اسلام، به همه مادران و زنان جامعه اسلامي و همکاران شاغل تبریک گفت .
   "کرمانیان "در خصوص اهمیت نقش و جايگاه زن و مادر در اسلام و جامعه به زندگی حضرت فاطمه زهرا اشاره کرد و افزود : حضرت زهرا علیهاالسلام الگوی عملی و عینی برای زنان مسلمان است که می تواند در همه زمینه ها سرمشق نسل امروز و فردا قرار گیرد و ما باید رهرو راه آن حضرت باشیم .
در ادامه بانوان ادارات مختلف با بازبینی مسائل و مشکلات ، برنامه ها و دید گاه های  خود را در خصوص برگزاری مراسم این هفته ارائه نمودند.
از جمله این برنامه هامی توان به
جشن میلاد کوثر در تاریخ 3خرداد ماه  در حسینیه  حماسه سازان وبرنامه کوهنوردی ویژه خواهران در تاریخ 5خردادماه وهمچنین مسابقات تیر اندازی با تفنگ بادی ویژه بانوان در تاریخ 7خرداد ماه اشاره نمود .