با حضور حلوایی بخشدار مرکزی اردکان

       به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان ، در این نشست که با حضور جمعی از مسئولین شهرستان اردکان برگزار شد "کمال حلوایی "بخشدار مرکزی اردکان ضمن گرامیداشت روز تاریخی فتح و آزادسازی خرمشهر این روز مهم و سرنوشت ساز را روزی معنوی دانست که تجلی گاه آرمان ها و ارزش های ناب انقلاب اسلامی است .
"حلوایی" افزود:ایمان پایداری و شجاعت مردم مسلمان ایران در قالب دفاع از انقلاب اسلامی در این روز نمایان شد.
بخشدار مرکزی شهرستان اردکان دفاع مقدس را نقطه عطف انقلاب اسلامی دانست و گفت: فرمایش امام راحل(ره)در روز آزادسازی خرمشهر که فرمودند" خرمشهر را خدا آزاد کرد "نشان از ان دارد که نظام مقدس جمهوری اسلامی نظامی الهی است و خداوند پشتیبان انقلاب کشور و مردم مسلمان ایران اسلامی است .
" حلوایی" افزود: در کجای دنیا فهمیده ها،باکری ها ،همت ها و عاصی زاده هایی وجود دارند که حاضرند تمام وجود خود را فدای آرمان هایشان کنند وشربت گوارای شهادت را بنوشند.
برگزاری یادواره شهدای گمنام ویادواره شهدای طلبه و روحانی-دعوت از دکتر باقری معاون امور بین الملل شورای عالی امنیت ملی جهت سخنرانی در دانشگاه ها-برگزاری جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور-برگزاری جشن میلاد کوثر و برگزاری همایش های مرتبط با دفاع مقدس و سوم خرداد در دانشگاه های اردکان از مصوبات این نشست بود.