با حضور فرماندار اردکان

       به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان جلسه بررسی مشکلات نانوایان با حضور فرماندار ، دبیر تعزیرات آرد و نان ، شبکه بهداشت و درمان و جمعی از نانوایان در محل فرمانداری اردکان برگزار شد.

در این جلسه فرمانداراردکان با اشاره به قانون هدفمند کردن یارانه گفت: با وجود اینکه نان در سبد کالای مصرفی رتبه اول را دارا می باشد . ارتقاء کیفیت انواع نان های تولیدی و مدیریت مصرف نان توسط خود مردم میزان مصرف نان ، بعبارت بهتر میزان هدر رفت نان در شهرستان با کاهش چشمگیری همراه بوده است .

     کمالی" با اشاره به از آزاد شدن قيمت نان و شيوه توزيع آرد در شهرستان که با ناهماهنگی  رو به رو می باشد . افزود: بعضي از نانوايي ها به دليل اقدام نکردن به موقع براي سفارش آرد از سهميه باز مي مانند و سيستم را دچار ناهماهنگي مي کنند وی از نانوایان خواست در تامین آرد درخواستی خود چند روز قبل از اتمام آرد اقدا م نمایند که مردم دچار مشکل نشوند و در صورت نیاز به تعطیلی با مسئول اتحادیه و دبیر تعزیرات هماهنگی لازم انجام شود.

فرماندار اردکان از تمامی نانوایان که در راستای اهداف دولت همکاری داشتند و همچنین در ارتقاء کیفیت پخت نان سعی و تلاش نمودند تقدیر و تشکر نمود در پایان هر کدام از نانوایان مشکلات خود در خصوص بهاء گاز ، مالیات و کارت بهداشت را مطرح نمودند که مسئولین نیز برای حل مشکلات قول مساعد دادند .