ستاد اعتکاف شهرستان اردکان اعلام کرد :

     همه ساله در ایام البیض ماه مبارک رجب خیل عظیم مومنین خداجو با شرکت در مراسم پرفیض اعتکاف این سنت حسنه را احیا می کنند .
     به گزارش روابط عمومی فرمانداری صبح امروز با حضور جمعی از ادارت فرهنگی شهرستان اردکان ستاد اعتکاف این شهرستان در محل سازمان تبلیغات اسلامی تشکیل جلسه داد .
     "حجت الاسلام حاج اسماعیلی"رییس ستاد اعتکاف شهرستان اردکان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) فرارسیدن نیمه خردادماه سالروز ارتحال آن امام عظیم الشان را گرامی داشت و با اشاره به خدمات ارزنده ایشان به اسلام و انقلاب گفت :یکی از بزرگترین کارهای امام خمینی این بود که مراکز دینی را به جایگاه واقعی خودشان بازگرداند،قرآن را از مهجوریت خارج کرد و به جایگاه واقعی خود رساند ؛امام خمینی(ره) تنها احیاگر اسلام در عصر جاهلیت مدرن بوده که با حضور ایشان بسیاری از سنتهای حسنه اسلامی که می رفت به دست فراموشی سپرده شود احیا شده وبا استقبال مردم روبرو گردید .
     رییس سازمان تبلیغات شهرستان اردکان با اشاره به فواید اعتقادی و اجتماعی مراسم دینی نظیر اعتکاف افزود :حضور افراد خصوصا جوانان در مراکز و محافل دینی آنها را در مقابل تهدیدات اجتماعی امروز بیمه می کند؛ معهذا بسیاری از مشکلاتی که امروزه دامنگیر جامعه و جوانان ماست ناشی از جدایی از مبانی و محافل دینی است .
     وی یکی از راههای تقویت مبانی دینی و اعتقادای را حضور در مراسم اعتکاف دانست و گفت :این مراسم معنوی درشهرستان اردکان با استقبال بسیاری خوبی مواجه شده است بطوریکه در سال گذشته قریب به 1000نفر در شهر وروستاهای شهرستان در این مراسم شرکت نموده اند و امسال نیز با آغاز ثبت نام مشتاقان برای شرکت در اعتکاف از امروز سه شنبه مورخ 10خردادتا پایان فرصت ثبت نام پیش بینی می شود بیش از 1000نفر متقاضی داشته باشیم .
     این خادم اعتکاف در ادامه افزود :این مراسم امسال در 3مسجد شهری و 15مسجد روستایی که از جامعیت برخوردارند برگزار خواهد شد و به گونه ای برنامه ریزی شده است که با تشکیل حلقه های معرفتی که با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه تشکیل می شود برنامه های مفیدی را درکنار آداب ویژه این مراسم به معتکفین ارائه نماییم .
     گفتنی است با عنایت به اینکه برگزاری این مراسم همه ساله با حمایتهای خیری مردم انجام گرفته است امسال نیز ستاد اعتکاف شهرستان اردکان واقع در سازمان تبلیغات اسلامی آماده دریافت نذورات و هدایای مردمی برای اجرای هرچه بهتر این مراسم می باشد .