رئیس اداره ورزش و جوانان اردکان:

رئیس اداره ورزش و جوانان اردکان به همراه خیر حوزه ورزش از مراحل پایانی ساخت سالن ورزشی مرحوم محمدرضا محمدی بازدید کرده و از تلاش‌ها و اقدامات این خیر قدردانی نمودند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، احمد شکراللهی در این بازدید ضمن اشاره به مشکلات موجود در جامعه به‌خصوص حوزه جوانان، ریشه بسیاری از آن‌ها را عدم برنامه‌ریزی درست در حوزه‌های ورزش و جوانان دانست و افزود: سالم‌سازی اوقات فراغت جوانان از اولویت‌های کنونی جامعه است.

 

این مجموعه ورزشی در زمینی به مساحت هزار مترمربع به همت خانواده خیر مرحوم محمدی بناشده و دارای فضاهای سالن بدن‌سازی، زورخانه، سالن رزمی، سالن چندمنظوره و بخش اداری است.

 

این سالن با هزینه‌ای بالغ‌بر ۱۵ میلیارد ریال در دوطبقه مجزا در شهر احمدآباد اردکان در حال احداث و از طراحی منحصربه‌فردی برخوردار است.

 

شایان‌ذکر است شهر احمدآباد با وجود خیل عظیم علاقه‌مندان به ورزش از فضای ورزشی تخصصی کمی بهره‌مند‌است که با همت خیران و نیز بخش دولتی، ساخت و بهره‌برداری از مجموعه‌های ورزشی برای پاسخگویی به خواست جوانان و علاقه‌مندان به ورزش احمدآباد آغازشده است./ اداره ورزش و جوانان شهرستان اردکان