بخشدار مرکزی اردکان در جلسه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تاکید کرد
     به گزارش روابط عمومی فرمانداری ،صبح امروز جلسه کمیته مبارزه با قاچاق کالا و ارز با حضور بخشدار مرکزی اردکان و جمعی از مدیران دستگاه های مرتبط در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد .
 
     "کمال حلوایی "با بیان اهداف پیش روی این کمیته در شهرستان اردکان به اهمیت موضوعات مطرح شده دراین جلسات پرداخت و افزود :بی تردید هزینه ای که برای مبارزه پرداخت می شود خیلی بیشتر از پیشگیری است و از سوی دیگر نتیجه ای که در امر پیشگیری عاید اجتماع می شود خیلی موثر تر می باشد .
 
     بخشدار مرکزی اردکان گفت:تقویت تولیدات داخلی و ترغیب نسبت به مصرف کالاهای وطنی توسط مردم یکی از راهکارهای مهم برای پیشگیری از قاچاق کالا و ارز محسوب می شود .
 
     وی افزود :البته نیل به این هدف در سایه فرهنگسازی مناسب محقق خواهد شد چرا که در حال حاضر فرهنگ مصرفی اجتماع به سمت کالاهای خارجی است این در حالیست که بسیاری از تولیدیهای داخل کشور هم کالاهای خود را با مارکهای خارجی به فروش می رسانند .
 
     حلوایی سال جهاد اقتصادی را بستر مناسبی برای جا انداختن این فرهنگ در بین مردم دانست و گفت در این خصوص بالا بردن کیفیت کالاهای تولید داخل از اهمیت بسزایی برخوردار است .
 
     برگزاری کلاسهای اموزشی برای صاحبان صنوف ،استاندار سازی سوخت مورد مصرف کشاورزان و تشکیل کمیته برای برنامه ریزی در زمینه کیفیت بخشی کالاهای داخلی از موارد مصوب شده در این جلسه بود .