فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات:
تسلط نمایندگان فرماندار به قوانین انتخابات، ضامن سلامت روند اخذ رأی در شعب است
 
فرماندار اردکان در جلسه آموزشی، توجیهی نمایندگان فرماندار اردکان در شعب اخذ رأی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: تسلط کافی نمایندگان فرماندار به قوانین و دستوزالعمل‌های انتخاباتی، ضامن سلامت روند اخذ رأی در پای صندوق‌های رأی است.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری و کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان اردکان، بهروز شهابی‌زاد برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و آرام را اصلی‌ترین هدف دست‌اندرکاران امر انتخابات عنوان کرد و افزود: در چینش این اعضا، سعی شده تا افراد باتجربه انتخاب شوند.
 
رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان اردکان افزود: نماینده فرماندار به‌عنوان عالی‌ترین مقام حاضر در شعبه، نقش اصلی را در مدیریت روند اخذ رأی برعهده دارد و کلیه امور شعب و مشکلات احتمالی باید با نظر و هماهنگی وی انجام شود.
 
وی با اشاره به مسئولیت‌های نمایندگان فرماندار، تأکید کرد: با توجه به حساسیت موضوع، لازم است ضمن رعایت نهایت دقت لازم در تعامل با خبرنگاران، اجازه تصویربرداری توسط افراد غیرمرتبط و بدون مجوز داده نشود.
 
شهابی‌زاد تصریح کرد: تنها مسئولان انتخابات و افراد دارای کارت شناسایی با تایید فرمانداری ازدکان حق ورود به شعبه اخذ رأی خواهند داشت و نمایندگان فرماندار موظف‌اند مراقبت‌های لازم را به عمل آورند.
 
در ادامه این نشست، نکات آموزشی و توجیهی به نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی ارائه و به سؤالات و ابهامات پاسخ داده شد.