معاون سیاسی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات اردکان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اردکان با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی که دوم اسفندماه ۹۸ برگزار می‌شود، گفت: تدابیر لازم برای تأمین امنیت این آزمون ملی در این شهرستان اتخاذ شده است.

 

 رقیه کرمانیان روز چهارشنبه در نشست ستاد امنیت انتخابات شهرستان افزود: این ستاد در راستای تسهیل در امر برگزاری انتخابات، تأمین امنیت و آرامش لازم جهت برگزاری مطلوب انتخابات و صیانت از آرای مردم با تمام ظرفیت و توان، وظیفه خود را ایفا می‌کند.

 

وی با بیان اینکه در این حوزه انتخابیه ۶۷ شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شد، اضافه کرد: تلاش خواهیم کرد تا زمینه لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و شرکت حداکثری مردم فراهم شود.

 

معاون فرمانداری اردکان تصریح کرد: درست است که فرمانداری مجری برگزاری انتخابات است ولی پروژه‌ای ملی است، بنابراین، برای این مسئولیت به‌اندازه شأن و آبروی جمهوری اسلامی و در تراز نظام، وقت و توان بگذاریم.

 

کرمانیان ادامه داد: لازم است با رعایت این قید که استقلال خود را فدا نکنیم، عملیات اعتمادسازی را میان مجریان انتخابات با آحاد مردم و سایر نهادها انجام دهیم.

 

حوزه انتخابیه اردکان یک نماینده در مجلس دارد، در این حوزه صلاحیت هفت نفر تأیید شد و ۱۲ نفر ثبت‌نام کرده بودند که برخی داوطلبان قبل از بررسی صلاحیت‌ها انصراف دادند و صلاحیت برخی‌ها نیز احراز نشد و یا رد صلاحیت شدند.